ماهان شبکه ایرانیان

کومان مهمان ویژه تمرینات الغرافه&#۱۶۰;

طارمی زیر نظر سرمربی هلند تمرین کرد

حضور چهره سرشناس فوتبال هلند در تمرینات الغرافه برای زیر نظر گرفتن وسلی اسنایدر بازتاب گسترده ای در محافل خبری حاشیه خلیج فارس داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان چهره افسانه ای فوتبال هلند که به تازگی با عقد قراردادی چهارساله هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت بلکه بتواند به ناکامی های یکی دو سال گذشته پایان دهد عصر دیروز با حضور در تمرینات الغرافه در دوحه باعث تعجب همه رسانه های و طرفداران این تیم شد.


سرمربی هلند هدف خود از این سفر را زیر نظرگرفتن عملکرد و سطح آمادگی وسلی اسنایدر ستاره هلندی باشگاه الغرافه قلمداد کرد تا نشان دهد هنوز روی توانایی های این بازیکن برای حضور در تیم ملی حساب خاصی باز کرده است از همین رو می توان کاپیتان جدید الغرافه را یکی از ملی پوشان هلند در بازی های آتی دانست.


حضور رونالد کومان و خوش و بش او با بازیکنان الغرافه باعث شد تا مهدی طارمی ملی پوش ایرانی نیز برای دقایقی زیر نظر سرمربی تیم ملی هلند تمرین و توانایی های خود را بروز دهد. در حاشیه این حضور مهم کومان در کمپ الغرافه سران باشگاه در کنار آیگون بولنت سرمربی ترکیه ای با اهدا تندیسی زیبا از سرمربی تیم ملی هلند تقدیر کردند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان