ماهان شبکه ایرانیان

مدیران فرهنگی کشور به رادیو ایران می روند

مسئولان فرهنگی کشور به عملکرد خود در سال ٩٦ در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران نمره می دهند.

مدیران فرهنگی کشور به رادیو ایران می روند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو ایران، این هفته هر روز «کافه هنر» میزبان مسئولان نهادهای فرهنگی کشور است که از عملکرد و فعالیت های خود در سال ٩٦ می گویند. شنوندگان این برنامه  هم می توانند از عملکرد هر نهاد و دستگاه فرهنگی که در این سال رضایت داشته اند تشکر و یا در صورت انتقاد می توانند عملکرد آن سازمان را نقد کنند.

این برنامه روز شنبه ١٢ اسفند میزبان محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و هم چنین حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود. روز یکشنبه ١٣ اسفند ماه این برنامه میزبان اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خواهد بود.

در روزهای آتی هم مسئولانی از فرهنگستان هنر، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد سعدی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان میراث فرهنگی مهمان برنامه  خواهند بود.

این برنامه بخش های دیگری  به نام «سرزده» دارد که به حواشی و مشکلات دنیای هنر می پردازد. همچنین بخش «آیین سخن» که به معادل سازی واژه های بیگانه توسط فرهنگستان زبان و ادب فارسی می پردازد از بخش های دیگر برنامه است.

گفتگوی علی رشیدی با نمایندگان مجلس و گزارش تینا میرکریمی از نمایشگاه های فرهنگی و انجمن های شعر از دیگر بخش های برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی حامد نجم الهدی و آرش احمدی ساعت ١٥:٥٠ از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان