سوری در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

حجم بالای ترافیک و نبود میادین میوه و تره بار از مشکلات منطقه ۳ است

دبیر دبیران شورایاری منطقه ۳ گفت: حجم بالای ترافیک، نبود پارکینگ طبقاتی و میادین میوه و تره بار از جمله مشکلات منطقه ۳ است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوری دبیر دبیران شورایاری منطقه 3 در سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در رابطه با مشکلات منطقه 3 اظهار داشت: منطقه سه دارای مساحت 2 هزار و 947 هکتار و 6 ناحیه و 12 محله است.

وی افزود: در این منطقه 40 مرکز سیاسی و وزارتخانه وجود دارد و حدود 70 سازمان و مرکز دولتی از جمله نمایشگاه بین الملی، صدا و سیما و ورزشگاه آرارات در آن واقع است.

دبیر دبیران شورایاری منطقه 3 در رابطه با مشکلات منطقه در حوزه ترافیک گفت: به دلیل تراکم بافت اداری، تجاری و مراکز آموزشی غیر انتفاعی این منطقه حجم ترافیکی زیادی دارد، بالا بودن جمعیت شناور منطقه مانند محله امانیه هم از دیگر مشکلات است.

سوری گفت: برای حل بخشی از مشکلات پیشنهاد می‌کنیم که تعدادی از املاک تملک شود و نبود ایستگاه آتش نشانی در محله زرگنده، وجود بافت‌های فرسوده در ده ونک، وجود آب‌های سطحی در خیابان‌ها و وجود قنوات قدیمی از دیگر مشکلات است.

وی ادامه داد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی دارای مشکلاتی از جمله کمبود مراکز تفریحی و پارک به ویژه در محله دروس است که در این محله فقط دو پارک وجود دارد.

دبیردبیران شورایاری منطقه 3 بیان داشت: حوزه خدمات شهری در محلات درب دوم، امانیه، قلهک، میادین میوه و تره بار وجود ندارد.

سوری گفت: پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش حجم بار ترافیکی منطقه دیگر مجوزی برای ساخت مدارس غیر انتفاعی صادر نشود و مراکزی هم که وجود دارد به دیگر مناطق انتقال پیدا کند.

وی افزود: طرح میدان ده ونک علی‌رغم از بین رفتن مشکل معارض هنوز به اتمام نرسیده است.

 دبیر دبیرا شورایاری منطقه 3 در پایان گفت: پیشنهاد می‌شود تونل در حال احداث آرش -اسفندیار به نام شهدای منا تغییر نام پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان