ماهان شبکه ایرانیان

آغاز اردوی آسیایی یاران طارمی

سرمربی الغرافه به بهترین شکل ممکن تیمش را برای بازی با الاهلی آماده کرده و به آنالیز نقاط ضعف و قوت حریف عربستانی پرداخته است.&#۱۶۰;

به گزارش " ورزش سه " الغرافه در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر با نتیجه‌ی 6 بر 1 مقابل الریان به برتری رسید . اما تمرینات این تیم از دیروز و بعد استراحتی یک روزه برای رویارویی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ، شروع شد . در این تمرین کادر فنی الغرافه سعی کردند که غرور را از بازیکنان بابت کسب برد پرگل مقابل الریان دور کنند و آن‌ها را از هر جهت برای بازی حساس آسیایی خود آماده کنند .


 تیم قطری آخرین تمرین و تغییرات خود را برای رویارویی با الاهلی عربستان روز یکشنبه انجام می‌دهد . این بازی مهم ترین و حساس ترین مسابقه آنها در لیگ قهرمانان آسیا است .الغرافه روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی خود از ساعت 18:10 دقیقه مقابل الاهلی قرار می‌گیرد . مربی الغرافه در این تمرین آخرین تغییرات خود را اعمال می‌کند و ترکیب اصلی خود را مشخص خواهد کرد . سرمربی ترکیه‌ای این تیم بیشتر تمرکز خود را بر روی مسائل فنی و انتخاب سیستم مورد نظر خود گذاشته و انرژی زیادی برای آنالیز نقاط قوت حریف عربستانی صرف کرده است.


 الغرافه در این بازی محروم و مصدومی ندارد و کادر فنی این تیم با دست باز در این بازی شرکت می‌کند. تیم قطری به دنبال این است که با تمرکز در این بازی شرکت کند تا مقابل صدرنشین گروهش به دومین برد خود در بازی‌های آسیایی برسد. مربیان الغرافه قصد دارند یک جلسه فنی برای بازیکنان داشته باشند و در این جلسه نقاط ضعف و نقاط قوت حریف را تشریح کنند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان