ماهان شبکه ایرانیان

سخنان احساسی این خواننده، همه را تحت تاثیر قرار داد

مدونا در مراسم بیلبورد ۲۰۱۶ برنده جایزه ی بانوی سال شد و سخنرانی احساسی او بعد از دریافت جایزه  باعث تحت تاثیر قرار گرفتن حضار شد. او در این مراسم از اینکه مردم با شناختن توانایی هایش، در طی ۳۴ سال فعالیت هنری از او با وجود تبعیض های جنسی علیه زنان و سوءاستفاده هایی که از آنها می شود، حمایت کردند تشکر کرد.

مدونا در مراسم بیلبورد 2016 برنده جایزه ی بانوی سال شد و سخنرانی احساسی او بعد از دریافت جایزه  باعث تحت تاثیر قرار گرفتن حضار شد. او در این مراسم از اینکه مردم با شناختن توانایی هایش، در طی 34 سال فعالیت هنری از او با وجود تبعیض های جنسی علیه زنان و سوءاستفاده هایی که از آنها می شود، حمایت کردند تشکر کرد.

او اشاره کرد که در دنیای هنر، مردان آزادی بیشتری نسبت به زنان دارند و از پرینس، خواننده معروف آمریکایی و روش لباس پوشیدن و فعالیتش به عنوان مثال استفاده کرد.

او همچنین گفت که بارها به دلیل حمایتش از فمینیسم مورد انتقاد قرار گرفته است.

او در مورد گذشته ی سختی که داشت و زمانی که به عنوان یک نوجوان تازه به نیویورک آمده بود گفت:" سال 1979 بود و نیویورک مکان بسیار ترسناکی بود. من مورد تجاوز قرار گرفتم و بارها درِ خانه ام را شکاندند و به آن دستبرد زدند به طوری که دیگر در خانه ام را قفل نکردم. سال ها بعد، همه ی دوستانم را به دلیل ایدز، مواد مخدر و تیراندازی از دست دادم."

"فکر می کنم مهم ترین کاری که انجام داده ام این است که در این شرایط دوام آورده ام. مایکل، توپاک، پرینس، ویتنی، ایمی واینهاوس و دیوید بویی همه رفتند. من هنوز اینجا هستم. من یکی از انسان های خوشبخت هستم و هر روز از این بابت خدا را شکر می کنم."

او در آخر از همه ی افرادی که حمایتش کردند تشکر کرد و گفت که چقدر حمایت آنها برایش ارزش داشته است و اینکه چگونه مخالفت ها، تنفرها و انتقاد ها از او انسان قوی تری ساخته است.

ویدیوی سخنرانی او را در زیر ببینید.

(متاسفانه به دلیل مشکلات فنی یک دقیقه اول ویدیو بی صدا است)


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان