روش های پس انداز پول

امروزه ترفند ها و راهکارهای بسیاری برای پس انداز پول وجود دارد. همه ما میدانیم که برای پس انداز پول ، می بایست یک سری کارها را انجام بدهیم به طور مثال می توانیم ناهارمان را از خانه به محل کار ببریم، یا با گرفتن وام می توانیم هر ماه پولی را کنار بگذاریم

امروزه ترفند ها و راهکارهای بسیاری برای پس انداز پول وجود دارد. همه ما میدانیم که برای پس انداز پول ، می بایست یک سری کارها را انجام بدهیم به طور مثال می توانیم ناهارمان را از خانه به محل کار ببریم، یا با گرفتن وام می توانیم هر ماه پولی را کنار بگذاریم . بسیاری از ما شاید از قبل این کارها را برای کاستن خرج و مخارجمان انجام داده ایم اما هنوز که هنوز است هیچ پس اندازی نداریم یا اگر داریم خیلی کم است.


مجله دلگرم در این مقاله قصد دارد شما را با سه ترفند فوق العاده موثر و برگرفته از جدیدترین تحقیقات صورت گرفته برای پس انداز پول آشنا کند.

چگونه پول هایمان را پس انداز کنیم؟

1. فقط یک حساب بانکی داشته باشید.

سال ها افراد براین باور بودند که پخش پول در چندین حساب بانکیِ متفاوت می تواند مشوق خوبی برای پس انداز بیشترباشد. اما تحقیقات جدید توسط پروموثش شاترجی استادیار دانشگاه کانزاس کاملا" عکس این مطلب را اظهار داشته است.شاترجی در بیانیه ای اظهار داشت: "یافته های ما نشان می دهد که افراد با داشتن فقط و فقط یک حساب بانکی، رغبت بیشتری به پس انداز پول خواهند داشت."

در اصل آدم ها برای خرج کردن پولشان همیشه به دنبال بهانه و یا دلیلی هستند و داشتن چندین حساب بانکی ، اطلاعات حساب را تا حدودی مبهم می کند و همین ابهام است که کار را آسان تر میکند و نیاز به بهانه سازی برای خرج پول را از بین می برد". برای همین توصیه ما به شما این است که به منظور پس انداز هر چه بیشتر پول فقط از یک حساب بانکی استفاده کنید تا با برداشت پول و کم شدن آن رغبت کمتری به خرج پول هایتان داشته باشید.


روش های پس انداز پول

پس انداز پول


2. موقع خرید از رنگ قرمز دوری کنید.

بر اساس مقاله ای که در ژورنال تحقیقات مربوط به خریداران در سال 2012 منتشر شده است; رنگ قرمز موقع خرید ، حس پول خرج کردن را بر می انگیزد ، تا آنجا که بعضی اوقات چیزهایی رامی خرید که اصلا نیازی نداشته اید.

این مطالعه بر اساس مزایده ای که در eBay برگزار شد واکنش خریداران بر محصولاتی که با پس زمینه ی قرمز لیست شده بودند و محصولاتی که با پس زمینه آبی را مورد بررسی قرار داد.آنها به این نتیجه رسیدند که رنگ قرمز حس خشونت را بر می انگیزد و در نتیجه افراد مدام در پی پیشنهاد قیمت در مزایده خواهند بود.

آنها همچنین اظهار داشتند که " نتایج تحقیقات حاکی ازآن است که مواجهه ناگهانی با رنگ پس زمینه صفحات وب، یا در و دیوار فروشگاه ها می تواند تمایل به خرج کردن را تحت تاثیر قرار دهد."


روش های پس انداز پول

3. تجسم کنید که دوران جوانیتان سر آمده و مسن شده اید.
آیا می خواهید یک عالمه پول برای دوران بازنشتگیتان پس انداز کنید؟ طبق مطالعه ای که در ژورنال تحقیقات بازاریابی در سال 2011 منتشر شد ، رمز کار این است که عکستان را با موهای سفید ، پر از چین و چروک، عصا بدست و... چندین سال پیرتر کنید و آن را نگاه کنید تا کمتر پول خرج کنید.


محققان تحقیقی بر روی دو گروه از شرکت کنندگان انجام دادند ، گروه اول که یکی از عکس های خودشان را دقیقا به همان شکلی که در آن لحظه بودند در دست داشتند و گروهی دوم که عکس خودشان را در حالتی می دیدیند که توسط نرم افزار مسن شده بودند و به نظر 70 ساله می آمدند.سپس به شرکت کنندگان گفته شد که تصور کنند به طور اتفاقی هزار دلار پول به دستشان رسیده است و می بایست این پول را فقط به چهار چیز اختصاص دهند:1. خرید کادویی زیبا برای فردی خاص 2. سرمایه گذاری در یک صندوق بازنشستگی 3. برگزاری یک جشن پر شور وهیجان 4. گذاشتن پول در حساب جاری.

نتیجه تحقیق نشان داد ، آنهایی که عکس خود با سن 70 سال را دردست داشتند دو برابر افراد گروه دیگر رغبت داشتند که پول خود را به صندوق بازنشستگان بسپارند.

فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید و تصویر دوران سالخوردگی خود را دریافت کنید و با دیدن آن کمتر پول خرج کنید و بیشتر پس انداز کنید.

http://faceretirement.merrilledge.com


روش های پس انداز پول

برگردان توسط مجله دلگرم

(اعظم بهادرپور)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان