دیزنی ۴ پوستر تازه از آثار جدیدش منتشر کرد

کمپانی دیزنی در سال میلادی جاری ۳ اثر پرهزینه روانه‌ی سینماها خواهد کرد و به همین خاطر پوسترهای جدیدی هم از آنان منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده هستند.

دیزنی 4 پوستر تازه از آثار جدیدش منتشر کرد

کمپانی دیزنی در سال میلادی جاری 3 اثر پرهزینه روانه‌ی سینماها خواهد کرد و به همین خاطر پوسترهای جدیدی هم از آنان منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده هستند.

«رالف خرابکار 2؛ رالف اینترنت را می‌شکند!» (Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2)

پس از نابود کردن بازی‌های ویدئویی، رالف این بار به سراغ اینترنت رفته و معلوم نیست چه بلایی بر سر آن خواهد آورد! قسمت دوم «رالف خرابکار» از بیست و یکم نوامبر، مصادف با سی‌ام آبان 1397 شروع به اکران خواهد کرد.

«شگفت‌انگیزان 2» (The Incredibles 2)

خانواده‌ی شگفت‌انگیزان این بار یک عضو جدید دارد: جک-جک. او پسر خردسال خانواده است که در عین داشتن قدرت‌های ابرقهرمانی، نیاز به توجه 24 ساعته هم دارد و همه را کلافه کرده! با توجه به تریلر اول این انیمیشن، به نظر می‌رسد که «هِلن» برای مبارزه با خلافکاران به مکانی دور سفر کرده و همسرش، «آقای شگفت انگیز» در خانه مانده تا از جک-جک و دو فرزند دیگرشان مراقبت کند. شگفت‌‌انگیزان پس از گذشت بیش از یک دهه، در تاریخ چهاردهم ژوئن سال میلادی جاری، مصادف با بیست و چهارم خرداد 1397 به سینماها باز خواهد گشت.

«چین‌خوردگی در زمان» (A Wrinkle in Time)

«چین‌خوردگی در زمان» فیلمی بر اساس رمانی از مادلین لنگل است که در سال 1962 با همین نام انتشار یافت. در این اثر بازیگرانی چون اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ استورم و کریس پاین نقش آفرینی کرده‌اند و موسیقی متن آن نیز توسط رامین جوادی ساخته خواهد شد. اکران «چین‌خوردگی در زمان» از نهم مارچ سال میلادی جاری، مصادف با هجده‌ام اسفندماه آغاز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر