دنیامالی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

اختصاص بودجه بر اساس طبقه بندی مناطق انجام شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: لازم است در آینده مناطق طبقه بندی شود تا بودجه با توجه به آن تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در رابطه با منطقه 3 اظهار داشت: منطقه 3 یک منطقه مهم و تعیین کننده است، اتفاق های خوبی در منطقه به ویژه در حوزه حمل ونقل رخ داده است.

وی افزود:  منطقه 3 یک منطقه مبادله ای است و جمعیت شناور زیادی وارد آن می شود، لذا مشکلات ترافیکی خاصی دارد و پلیس هم در این رابطه کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: همه فکر می‌کنند منطقه 11 منطقه محرومی است اما به لحاظ حوزه حمل و نقل عمومی دارای امکانات زیادی است و در این منطقه 17 ایستگاه مترو وجود دارد اما در مناطقی مانند منطقه 3 به لحاظ جمعیتی که وارد منطقه می شود، کمبود امکانات حمل و نقل عمومی احساس می شود.

دنیامالی گفت: باید در آینده طبقه بندی مناطق را داشته باشیم که بخشی از بودجه ثابت و بخشی از بودجه به کارهای فرامنطقه ای اختصاص پیدا کند. در بودجه 96 به حمل و نقل عمومی توجه زیادی شده است و بودجه منطقه 3 قابل قبول است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر