ماهان شبکه ایرانیان

سرمربی الوصل:

مقصری برای باخت مقابل پرسپولیس وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات گفت: مقصری برای باخت مقابل پرسپولیس وجود ندارد.

مقصری برای باخت مقابل پرسپولیس وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، رودولفو آروابارینا در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و الوصل امارات گفت: می خواهم ابتدا به پرسپولیس تبریک بگویم. آنها توانستند سه امتیاز را بگیرند. در نیمه اول پرسپولیس بهتر بازی آغاز کرد. ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم تا پرسپولیس سوار بازی نشود.

وی افزود: بعد از گل اول، زیر 5 دقیقه گل دوم را خوردیم. نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. بعد از آن سخت است از لحاظ انگیزه بازیکنان را روی مسابقه متمرکز کرد. ما تمرینات خوبی را انجام داده بودیم. در این بازی هم بد نبودیم. چند بازیکن مصدوم داشتیم و در تیم ما امروز بازیکنان جوان بازی کردند. در مجموع به نظرم مقصری برای این باخت وجود ندارد.

سرمربی الوصل در خصوص اینکه چند بازیکن تیمش در این بازی غایب بودند؟ گفت: شش، هفت بازیکن ما مصدوم و در دوبی هستند و آنها را در این مسابقه نداشتیم. 

وی درباره اینکه چه برنامه خاصی برای گلزنی تیمش در این بازی داشته است؟ تصریح کرد: می دانستیم پرسپولیس در خانه خود به ما حمله می کند. می دانستیم پرسپولیس از کناره ها قوی حمله می کند. پرسپولیس بازیکنانی در خطوط عقب دارد که هنگام حمله، اضافه می شوند. کنترل بازی را در خیلی مواقع از دست دادیم و نتوانستیم آنطور که می خواهیم حمله کنیم. به تیمم تبریک می گویم. در تیم ما بازیکنان 17، 18 و 19 ساله ای هستند که خوب بازی کردند. 

سرمربی الوصل درباره بازی ندادن به بازیکن شماره 10 این تیم، گفت: این بازیکن به خاطر مصدومیت بازی نکرد. فکر نمی کنم او به بازی هفته بعد هم برسد. 

آروابارینا در پاسخ به سئوالی مبنی بر حضور تماشاگران پرسپولیس در این مسابقه و تاثیر آنها در نتیجه، گفت: فکر نمی کنم تاثیر چشمگیری داشته باشند. هواداران برای فوتبال جذابیت می آورند ولی داخل زمین 11 نفر مقابل 11 نفر بازی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه توانست در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با دو گل الوصل امارات را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان