ماهان شبکه ایرانیان

داشتن ظاهری شیک در یک مهمانی

داشتن ظاهری شیک در یک مهمانی اکثر مردم فکر می کنند "تجملی بودن" و "مبادی آداب بودن" یک معنی را می دهد، در حالی که اینطور نیست

داشتن ظاهری شیک در یک مهمانی

داشتن ظاهری شیک در یک مهمانی

اکثر مردم فکر می کنند "تجملی بودن" و "مبادی آداب بودن" یک معنی را می دهد، در حالی که اینطور نیست.

ظاهر مبادی آداب به معنی داشتن ظاهری معقول است؛ در حالی که ظاهر تجملی به معنی پوشیدن لباس گرانقیمت است. با خواندن این چگونه یاد بگیرید که چطور ظاهر روزمره تان، ظاهری مبادی آداب باشد.


- با اعتماد به نفس بایستید. شانه هایتان را به عقب بدهید، پشت تان را صاف کنید و سرتان را بالا بگیرید. پایتان (پایی که روی آن تکیه می کنید) را کمی به پهلو بچرخانید و بیرون بگذارید. طوری ژست بگیرید انگار که روی فرش قرمز هستید!


- یک ژاکت اسپورت، پلیور و یا ژاکت کش باف پشمی بپوشید. با این کار ظاهر معقول تری خواهید داشت. ژاکت باید کاملاً اندازه تان باشد. رنگ لباس تان را هم طوری انتخاب کنید که با بقیه لباس هایتان تضادی نداشته باشد. سورمه ای بهترین رنگ است که نه به اندازه مشکی تیره است و نه به اندازه سفید روشن.


- موهایتان را به صورت دم خرگوشی شلوغ درست کنید و از یک گل سینه یا دستبند نگین دار استفاده کنید .اگر فکر می کنید موهایتان از کش بیرون می آید یک سنجاق سر هم به موها اضافه کنید. گل سر خیلی به چشم می آید. می توانید در انتخاب رنگ ها خلاقانه عمل کنید.

بنابراین می توانید از یک گل سینه سبز رنگ استفاده کنید.


- از لوازم جانبی استفاده کنید. کیف دست بگیرید و کفش پاشنه بلند بپوشید. گوشواره بیندازید. النگو دست تان کنید؛ بهتر است آن ها را روی هم بیندازید.


- ناخن هایتان را زیبا نگه دارید. مرتب نگه داشتن ناخن ها نشان دهنده مرتب بودن و معقول بودن خودتان است.

لاکی با رنگ ملایم – مانند صورتی – روی ناخن هایتان بزنید. حتماً ناخن هایتان را تمیز کنید و آنها را به طرز زیبایی کوتاه کنید. برای ناخن های پایتان می توانید خلاق باشید و از لاک قرمز روشن استفاده کنید.


- رنگ ها را با هم هماهنگ کنید. نه اینکه فقط از یک رنگ –مثلاً صورتی– استفاده کنید، اما هماهنگ کردن رنگ کفش ها و رژلب تان باعث می شود بیشتر مبادی آداب به نظر برسید.

رنگ رژلب تان را با کمربندتان هماهنگ کنید. رنگ دستبند تان را با کمربندتان هماهنگ کنید. برای یکی از لوازم جانبی اصلی تان، یک چیز هماهنگ پیدا کنید.


- از پرایمر و کانسیلر استفاده کنید. مجبور نیستید صورت تان را با آرایش بپوشانید. استفاده از پرایمر و کانسیلر باعث می شود معقول و طبیعی به نظر برسید. به راحتی می توانید به آرایش تان اضافه کنید.

منبع: phow

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان