زیباترین مناطق دیدنی آلمان به انتخاب گردشگران

زیباترین مناطق دیدنی آلماندر سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۳ میلیون گردشگر خارجی از مناطق دیدنی آلمان بازدید کردند

زیباترین مناطق دیدنی آلمان

در سال 2011 بیش از 23 میلیون گردشگر خارجی از مناطق دیدنی آلمان بازدید کردند. یک سوم از آلمانی‌ها نیز تعطیلات را در کشور خود گذراندند. مناطقی که از همه بیشتر بازدید کننده داشته‌اند را در این گزارش تصویری ببینید.

کلیسای جامع کلن

دیدنیهای آلمان

در فهرست مناطق دیدنی که گردشگران خارجی و داخلی در آلمان از آن بازدید می‌کنند، اکنون سال‌ها است که کلسیای عظیم شهر کلن رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد. بطور متوسط روزانه 20 هزار نفر از کلسیای کلن بازدید می‌کنند.

کلیسای زنان در درسدن

دیدنیهای آلمان

هنوز هم بسیاری این کلسیا را به‌عنوان ویرانه‌ای از جنگ دوم جهانی به یاد دارند. پس از وحدت دو آلمان و مرمت کلیسا در سال 2005 هنوز هم جمعیت زیادی روزانه برای بازدید از این کلسیای زیبا در مقابل آن صف می‌کشند.

دروازه براندنبورگ برلین

دیدنیهای آلمان

دروازه براندنبورگ که در پایان قرن 18 میلادی در قلب برلین ساخته شده، اکنون به نماد ملی و سمبلی برای وحدت دو آلمان شرقی و غربی سابق تبدیل شده است. دروازه‌ای که بر خلاف سابق، اکنون دیگر برای همیشه بر روی گردشگران باز است.

قصر نوی شوان‌اشتاین

دیدنیهای آلمان

قصری که لودویک دوم برای خود ساخت و چند هفته پس از مرگ او در سال 1886 درهایش بر روی بازدید کنندگان گشوده شد. قصری افسانه‌ای که سالانه بیش از یک میلیون 300 هزار نفر از آن بازدید می‌کنند و جزو پر بیننده‌ترین قصرهای اروپا محسوب می‌شود.

تسوینگر در درسدن

دیدنیهای آلمان

یکی از شاهکارهای معماری دوران باروک و بازمانده از قرن هجدهم میلادی است. در سال 2002 خطر سیل‌گرفتگی این بنای عظیم نفس همه دوستداران را در سینه حبس کرد.

بندر هامبورگ

دیدنیهای آلمان

هرسال بندر هامبورگ در ماه مه سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. سال 2012 این بندر 823 ساله می‌شود. تور دریایی بازدید از 13 بخش مختلف این بندر همواره برای گردشگران یکی از جذابیت‌های آلمان است.

راه‌آهن ووپرتال

دیدنیهای آلمان

این راه‌آهن جزئی از تاریخ عصر صنعت محسوب می‌شود. ویلهلم دوم، قیصر آلمان در اکتبر سال 1900 میلادی برای اولین بار آن را آزمایش کرد تا یک سال بعد در سال 1901 رسما کارش آغاز شود. گردشگران هنوز هم می‌توانند با کابین قیصر در شهر تردد کنند.

برج تلویزیون برلین

دیدنیهای آلمان

این برج با 368 متر، بلندترین بنای آلمان است. گردشگران می‌توانند در رستوران چرخان آن به هنگام صرف غذا، پایتخت آلمان را از زاویه ‌دیگری ببینند.

بنای یادبود جنگ

دیدنیهای آلمان

سال 1813 ارتش ناپلئون بناپارت در کنار دروازه لایپزیک به جنگ نیروهای مشترک پروس، اتریش، روسیه و سوئد رفت. این بزرگترین جنگ تاریخ تا قبل از جنگ اول جهانی بود که به شکست بناپارت انجامید. یادبودی که یکصدسال بعد ساخته شد و با 91 متر ارتفاع از بلندترین بنا‌های یاد بود در اروپا است.

رایش‌ستاگ

دیدنیهای آلمان

بنای رایش‌ستاگ در سال 1894 توسط آرشیتکت پاول والوت ساخته شد و بنا به تصمیم شورای پارلمان آلمان بوندس‌تاگ در سال 1991 قرار شد بعد از تعمیر به ساختمان مجلس بعد از وحدت دو آلمان تبدیل شود. این ساختمان با سقف شیشه‌ای اکنون به یکی از جذابیت‌‌های تاریخی، سیاسی و فرهنگی آلمان برای گردشگران تبدیل شده‌است.

قصر هایدلبرگ

دیدنیهای آلمان

از این قصر برای نخستین بار در قرن سیزدهم یاد شده است. امروز توریست‌ها از سراسر جهان برای دیدن آن به شهر دانشگاهی هایدلبرگ سفر می‌کنند. این بنای بازمانده از دوران رنسانس محل اقامت لودویک چهاردهم بوده است.

پورتا نیگرا

دیدنیهای آلمان

"دروازه سیاه" بجا مانده از دوران روم باستان در شهر تریر است. از این دروازه بیش از هزار سال به عنوان کلیسا استفاده می‌شد تا اینکه ناپلئون بناپارت در سال 1802 دستور داد آن را به حالت اولیه آن درآورند. سنگ‌های سیاه شده این دروازه شاهد زنده دوران سپری شده امپراطوری رم هستند.

معدن تسول‌فراین

دیدنیهای آلمان

این معدن که جزو میراث فرهنگی جهان است تا سی سال پیش فعال بود و از آن ذغال سنگ استخراج می‌شد. معدن تسول فراین اکنون به موزه تاریخ صنعت تبدیل شده است. علاوه بر امکان سفر به اعماق زمین، ساختمان‌ها و تونل‌های آن محلی است برای تهیه فیلم.

مونستر اولم

دیدنیهای آلمان

مرتفع‌ترین برج کلیسای جهان در ایالت بادن ووتنبرگ و در شهر اولم آلمان قرار دارد. این کلیسا که در قرن چهاردهم میلادی ساخت آن آغاز شد در سال 1890 به پایان رسید.

قصر ورتسبورگ

دیدنیهای آلمان

این قصر در نیمه اول قرن هجدهم میلادی ساخته شده است. قصر ورتسبورگ در لیست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد و به ‌عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین بناهای دوران بارک شناخته شده است. 40 اتاق آن پس از مرمت و بازسازی قابل بازدید است.

قصر شورین

دیدنیهای آلمان

این قصر از سال 1990 به محل پارلمان ایالت مکلن بورگ – فورپومن تبدیل شده است. این قصر علاوه بر این در سه طبقه تبدیل به موزه شده است که در آن اشیا تاریخی، نقاشی‌ها و مجسمه‌های بسیار باارزشی وجود دارند.

تندیس هرکول

دیدنیهای آلمان

در انتهای بلواری به طول یک و نیم کیلومتر و بر روی "تپه ویلهلم" در شهر کاسل تندیس عظیم هرکول به یکی از جذابیت‌های آلمان برای گردشگران تبدیل شده است. در کنار هرکول می‌توان منظره پارک زیبای باقی‌مانده از دوران باروک و همچنین شهر کاسل را نظاره کرد.

جشن اکتبر در مونیخ

دیدنیهای آلمان

مونیخ یکی از شهرهای جنوب آلمان است که سالانه میلیو‌ن‌ها نفر گردشگر را به خود جذب می‌کند. کلیساها، باغ انگلیسی، میدان‌های زیبا، دهکده المپیک و آبجو سازی‌های آن هدف بازدید گردشگران است. اما مونیخ در جشن اکتبر که تنها به مدت چند روز برگزار می‌شود، سالانه میزبان 7 میلیون نفر گردشگر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان