بهار و تابستان با رنگ‌ و نقش‌های شاد و زیبا در راه هستند. رنگ‌های پاستلی ملایم، زرق و برق‌های طلایی، آبی پرطاووسی و رنگ‌های پرانرژی دیگر، سبک‌های محبوب در بهار و تابستان پیش رو هستند. در ادامه مطلب بهترین سبک‌های دکوراسیون داخلی برای بهار و تابستان 2018 را به شما معرفی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که چگونه آنها را به زیبایی در دکوراسیون منزل خود کنار هم به کار ببرید.

تزیینات

در فصل جدید انواع بافت‌ها مثل مکرومه‌، اجرای لبه‌های ریش ریش و اضافه کردن منگوله یا پر به کوسن‌ها، آویزهای دیواری، رومبلی‌ها، قالیچه‌ها و لوازم دکوری انجام خواهند شد. این دست‌سازه‌های زیبا کیفیتی متفاوت به دکوراسیون منزل شما می‌دهند.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

رنگ‌های پاستلی

امسال رنگ‌های پاستلی هم در دکوراسیون داخلی و هم در مد لباس محبوب هستند. فکر کنید که به یک بستنی فروشی رفته‌اید و طعم‌های محبوب‌تان را انتخاب می‌کنید. رنگ‌های موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و پالتی جذاب برای دکوراسیون منزل خود بسازید. اگر جسور هستید، این رنگ‌ها را در یک یا دو دیوار وگرنه در وسایل دکوری، صندلی‌های دور میز غذاخوری و ظروف روی میز به کار ببرید.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

اشکال هندسی

این سبک در سال 2017 هم محبوب بود اما فقط در کوسن‌ها، رومبلی‌ها و قالیچه‌ها دیده می‌شد. اما امسال اشکال هندسی را در کاشی‌ها، کاغذدیواری‌ها و تابلوهای هنری می‌بینیم.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

سبزینگی

با توجه به فوایدی که گیاهان آپارتمانی دارند، امروزه داشتن حداقل سبزینگی در خانه ضروری شده است. هرچه تعداد گیاهان خانه شما بیشتر باشد، خانه‌ای شادتر و فرح‌بخش‌تر خواهید داشت، پس به یک مرکز فروش گیاهان آپارتمانی مراجعه کنید، تعدادی گلدان زیبا بخرید و هرکدام را در یک اتاق قرار دهید. از گیاهانی که برگ‌هایی آویزان دارند بر روی قفسه‌ها و طاقچه‌ها استفاده کرده و گیاهان پر برگ را برای گوشه‌های خالی اتاق یا میزهای پیش‌دستی انتخاب کنید. این گیاهان را با مبلمان سبزرنگ ست کنید. مثلاً یک مبل راحتی، چراغ‌های آویز زیبا، یک قالیچه طرح‌دار و چند کوسن سبزرنگ.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

آبی لاجوردی

متضاد سبک استفاده از رنگ‌های ملایم پاستلی که در بالا گفتیم، کاربرد آبی‌های جوهری است. اگر رنگ‌آمیزی کل اتاق با رنگ تیره را دوست ندارید، آنها را فقط در لوازم تزیینی به کار ببرید. گلدان‌هایی با شکل‌ها، ابعاد و جنس‌های مختلف از این رنگ در کنار هم صحنه جذابی را ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

سایه روشن

امسال سبک آمبره (Ombre) را به شکل‌های مختلف در دکوراسیون داخلی می‌بینیم. مثل کاربرد آن در رومبلی، کوسن‌ها، فرش، روتختی، کلاهک آباژور، تابلوهای هنری و مبلمان. یک کاغذدیواری با این سبک انتخاب کنید و سپس رنگ‌های دیوار را با رنگ وسایل ساده و طرح‌دار کامل نمایید.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

زر و برق طلایی

سال گذشته هم لوازم فلزی محبوب بودند اما امسال طلایی رنگ کلیدی است. طلایی را می‌توان در جزئیاتی مثل دستگیره درها، پایه آباژور و قاب عکس‌ها دید. رنگ طلایی در کنار رنگ‌های تیره بسیار جذاب دیده می‌شود. پوشش‌های چوبی به همراه جزئیات برنجی طلایی رنگ در این فصل محبوبیت زیادی پیدا خواهند کرد.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

رنگ‌های پرانرژی

دکوراسیون پررنگ و پرانرژی یکی از قوی‌ترین سبک‌ها برای این دو فصل است. این رنگ‌ها هر فضایی را تغییر می‌دهند و سبکی خاص به آن می‌بخشند. این سبک بسیار قوی اما قابل کنترل است. فقط باید یک یا دو رنگ اصلی را به عنوان زمینه انتخاب کرد و به بقیه رنگ‌ها در وسایلی با بافت‌ها و طرح‌های متنوع اجازه دهیم که آنها را کامل کنند.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

استوایی

این سبک شاد که برای دکوراسیون داخلی و فضای باز مناسب است، با رنگ‌های روشن و طلایی به وجود می‌آید. برای ایجاد این ظاهر زیبا، رومیزی‌هایی با رنگ‌های متنوع در کنار ظروفی با رنگ‌های تیره‌تر قرار گرفته‌اند. نقش برگ‌های استوایی هم که مدتی است محبوب است، برای افزودن خاصیت دکوراتیو به مجموعه اضافه شده است. این سبک برای ایجاد بهشتی استوایی در فصل تابستان بی‌نظیر است.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018

زرق و برق

سبک جدیدی از موکت‌ها، کفپوش‌های زرق و برق‌دار همانند اکلیل هستند. این سبک مناسب فصل بهار و تابستان است و می‌توان آن را با کاغذدیواری‌های زرق و برق‌دار یا رنگ‌آمیزی دیوار به این سبک، هماهنگ کرد. ترکیب صورتی، خاکستری و یاسی با پوشش‌های فلزی و زرق و برق‌دار سبکی مدرن و تعادلی کامل بین ظرافت و پیچیدگی را به وجود می‌آورد.

دکوراسیون بهار و تابستان 2018