همه نگاه‌‎ها به «امباپه» و «دی‎ماریا»

پاری‎سن ژرمن در حالی باید به مصاف رئال مادرید برود که نیمار را در اختیار ندارد و همه امید امری به امباپه، کاوانی و دی ماریا است تا به پیروزی لازم برسند.

همه نگاه‌‎ها به «امباپه» و «دی‎ماریا»

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن قرار است در دیداری حساس در پارک دپرنس به مصاف رئال مادرید برود و این در حالی است که کار برای صعود به دور بعد با توجه به شکست 3 بر یک در بازی رفت سخت شده است.

در ابتدای فصل پاری‌سن ژرمن که اصلی‎ترین هدفش در سال‌های اخیر رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده نیمار را در ازای 222 میلیون یورو از بارسلونا جذب کرد. اما این انتقال خیلی زود برای امری و تیمش دردسرساز شد و تحقیقات فیفا نشان داد چنین پولی از هیچ اسپانسری به این باشگاه منتقل نشده و در نتیجه فیرپلی مالی رعایت نشده است.

همین موضوع باعث شد رسانه‎‏ها به بازیکنان تیم فرانسوی دو برچسب بزنند، فروشی‌ها و غبرقابل فروشی‌ها. در بخش فروشی‌ها بازیکنانی مانند لوکاس مورا، بلیس متوئیدی و البته آنخل دی‌ماریا قرار داشتند.

حالا در شرایطی که پاریس بازی سختی مقابل رئال دارد، همه بازیکنان از جمله فروشی و غیرفروشی باید متحد شده و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

نکته جالب هم اینجاست که یکی از بازیکنان فروشی، دی‎ماریا، اصلی‎ترین جایگزین نیمار است و باید اولین بازی در لیگ قهرمانان این فصل را مقابل تیمی انجام دهد که در سال 2014 با آن قهرمان اروپا شده است.

بازیکن دیگر که حساب ویژه‎ای رویش باز شده کیلیان امباپه است که یکی از شاه‎ماهی‌‎های فصل نقل و انتقالات بود و تیم‌های زیادی به دنبال جذبش بودند، اما انتقال او زیر سایه بمب خبری پیوستن نیمار به پاریس در ازای رقمی هنگفت محو شد.

امشب ساعت 23:15 دو تیم در پارک‎دپرنس به مصاف هم می‎روند و همه امید  امری به بازیکنانی است که شاید تا همین چند وقت پیش همه را پایین‎تر از نیمار می‎دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان