«مارادونا» راه ایستگاهی زدن را به «مسی» یاد داده است!

مربی بدنساز اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین مدعی شده دیگو مارادونا به مسی آموزش داده که چطور باید ضربه ایستگاهی بزند تا ضرباتش تبدیل به گل شود.

«مارادونا» راه ایستگاهی زدن را به «مسی» یاد داده است!

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا در آخرین بازی در لالیگا مقابل اتلتیکومادرید به برتری یک بر صفر رسید و گامی بلند در راه رسیدن به قهرمانی برداشت. این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و تک‎‌گل آن را هم مسی با ضربه کاشته‎‌ای زیبا وارد دروازه کرد. بعد از آن گل و دیگر ایستگاهی‌های فوق‎العاده او، در مطبوعات به این موضوع اشاره شده که دیگو مارادونا درباره چگونگی ایستگاهی زدن برای او توصیه‎هایی داشته است.

فرناندو سیگنورینی مربی بدنساز آرژانتین در زمانی بود که مارادونا هدایت این تیم را به عهده داشت و در این باره توضیحاتی در گفتگو با لاسکستا داده است: داشتم به سمت دیگو می‎رفتم و به یاد دارم که مسی هم آنجا بود. او توپ را روی نقطه‌‏ای گذاشت، 3 ضربه کاشته زد و هر 3 را از دست داد و در نگاهش ناامیدی مشخص بود. بعد از ناامیدی داشت به سمت رختکن می‎رفت و من فریاد زدم نه، بهترین بازیکن دنیا نمی‏‌تواند به این شکل جلسه تمرینی را ترک کند.

او در ادامه گفت: در آن زمان بود که توصیه مارادونا اوضاع را تغییر داد. دیگو با او صحبت کرد و به نظر دنیا در آن زمان ایستاده بود. او توپ را روی زمین گذاشت و چند توصیه به مسی کرد. گفت وقتی ضربه می‎زند سریع پایش را از توپ جدا نکند. بعد از آن پیشرفتی واضح در ضربات کاشته مسی دیده می‎شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان