ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کمیته فرهنگیان کنگره حکیم نظامی گنجه‌ای:

نسل جوان با آثار حکیم نظامی گنجه‌ای مانوس شوند

رییس کمیته فرهنگیان کنگره حکیم نظامی گنجه‌ای، معتقد است که باید نسل جوان با آثار حکیم نظامی گنجه‌ای مانوس شوند و آثار او را مورد مطالعه قرار دهند.

نسل جوان با آثار حکیم نظامی گنجه‌ای مانوس شوند

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، طاهر علمی در نشست خبری  کنگره بین‌المللی بزرگداشت حکیم نظامی گنجه‌ای، با اشاره به این‎که در برنامه‎ریزی برای برگزاری این کنگره دستگاه‎های مختلفی همکاری و مشارکت داشته‎اند، گفت: خوشبختانه دستگاه‎های علمی، ادبی، فرهنگی و هنری همکاری لازم را داشته و امیدواریم که با هماهنگی و همفکری شاهد برگزاری هرچه بهتر این کنگره باشیم.

وی آگاهی دادن به نسل آینده، ایجاد انگیزه و شوق به مطالعه و شناخت مفاخر کشور را از جمله اهداف اصلی این کنگره دانست و افزود: هم چنین با هدف ایجاد شناخت در جوانان، کنگره بین المللی نظامی برگزار می‌شود که به دنبال آن در کلاس‎های درس و مجامع به این موضوع بیشتر پرداخته خواهد شد.

او از استقبال قابل توجه دانش آموزان و مدرسان زبان ادبیات در این کنگره خبر داد و افزود: فعالان ادبی و هنری کشور از سال‎ها قبل منتظر چنین فرصتی بودند و خود دانش آموزان مشتاق تحقیق و کسب اطلاعات در این حوزه هستند.

علمی ادامه داد: از ثمرات مهم برگزاری این کنگره می‎توان به معرفی شاعران کشور، زمینه‎سازی برای توجه بیشتر و آموزش تحریر و ارسال مقالات به دانش آموزان اشاره کرد. 

وی در پایان یاد آور شد: امور مربوط به انتشار و تبلیغ این کنگره در سطح استانی و کشوری انجام شده است و بیشترین مقالات از سوی جوانان علاقمند به این حوزه ارسال شده است.

کنگره بین‌المللی بزرگداشت حکیم نظامی گنجه‌ای روز یکشنبه 21 اسفندماه از ساعت 8:30 صبح در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان