مسی: پستم تغییر کرده اما گل زدن‌‎هایم ادامه دارد

لیونل مسی در گفتگویی مدعی شده هرچند پستش در تیم والورده در سال اخیر تغییر کرده، اما هنوز هم سعی می‏‎کند گل بزند و در این راه موفق هم بوده است.

مسی: پستم تغییر کرده اما گل زدن‌‎هایم ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، لیونل مسی که توانست در دیدار حساس تیم فوتبال بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید گل برتری تیمش را بزند، اعلام کرده ممکن است پست بازی‎اش تغییر کرده باشد، اما گلزنی‌هایش ادامه دارد.

در تیم والورده او مجبور شده چند متر عقب تر بازی کند تا بتواند توپ بگیرد و برای خودش موقعیت خلق کند، اما هنوز هم یکی از گلزنان برجسته تیم است.

مسی در این باره گفت: در آخرین سال پستم تغییر کرده و کمی عقب‎تر رفتم، مجبورم از عقب‎تر به محوطه جریمه نزدیک شوم، برخلاف سال‎های دیگر که نزدیک‎تر به محوطه جریمه بازی می‏کردم. این اتفاق افتاده، اما من همچنان به گل زدن ادامه می‎دهم و تلاشم را هم برای آن می‎کنم.

مسی در ادامه درباره اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان گفت: اولین تجربه بازی من در لیگ قهرمانان در اوکراین و مقابل شاختار دونتسک بود. در آن بازی بازیکنان زیادی از بارسلونای B حضور داشتند چون تیم قبلا به مرحله حذفی صعود کرده بود. در آن بازی مقابل تیمی فوق‎العاده قرار گرفتیم و شکست خوردیم، اما احساس بازی در لیگ قهرمانان برای اولین بار عالی بود.

مسی در بازی‎های اروپایی حدود 100 گل زده است، اما  برخی از این گل‌ها هنوز هم در یادش مانده است: همیشه برخی از گل‎‌های مهم مثل گلی که در بازی نیمه نهایی مقابل رئال مادرید زدم را در یاد خواهم داشت. از این مسابقات خاطرات خیلی خوبی دارم، لیگ قهرمانان را خیلی دوست دارم و از بازی کردن در آن لذت می‏برم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر