آلاچیق مدرن و جدید برای حیاط انواع واحد های مسکونی

آلاچیق یک سازه نیمه باز است.آلاچیق به عنوان یک استراحتگاه و ارتباط با فضای باز کاربرد دارد. در ادامه این مطلب تصاویری از آلاچیق مدرن با مدل های زیبا و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آلاچیق یک سازه نیمه باز است.آلاچیق به عنوان یک استراحتگاه و ارتباط با فضای باز کاربرد دارد. در ادامه این مطلب تصاویری از آلاچیق مدرن با مدل های زیبا و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  آلاچیق انواع طرح ها و سبک های  مختلفی دارد. که در انواع چوبی و فلزی  و ثابت و متحرک ساخته می شود. امروزه برای طراحی بهتر فضا از آلاچیق مدرن استفاده می کنند تا فضای بیرونی به محیط زیبا و دلچسب تبدیل شود.

آلاچیق فضایی برای دور همی های خانوادگی و برای هر فصولی می توان از این سازه نیمه باز استفاده کرد. آلاچیق های مدرن بیشتر برای فضای مسکونی و ویلا ها کاربرد دارد.



آلاچیق چوبی

آلاچیق مدرن با طراحی زیبا و جدید

امروزه در دکوراسیون فضای باز اغلب از آلاچیق به عنوان فضای تفریحگاه استفاده می کنند. طراحی آلاچیق ها بسته به شرایط آب و هوا و اقلیمی متفاوت است. از آلاچیق ها به عنوان مکان های جذاب در مکان های بیرون از منزل استفاده می شود. استفاده از آلاچیق های مدرن و امروزی با بوجود آوردن دکوراسیونی شیک در آلاچیق می توانید ساعت ها در فضای آلاچیق استراحت کنید و از چشم اندازه های طبیعت لذت ببرید.

آلاچیق مدرن فلزی

طراحی آلاچیق با پارچه های شیک

امروزه با توجه به آب و هوا و شرایط محیطی استفاده از سازه با دیوار ها یا سقف های پارچه ای برای ساخت آلاچیق رایج است که در ادامه با تصاویری زیبا از این سازها آشنا خواهید شد.

آلاچیق در فضای باز

آلاچیق با دیوارهای پارچه ای

آلاچیق پارچه ای

آلاچیق کرم رنگ چوبی

آلاچیق های متنوع با دیوارهای بسته

برای طراحی آلاچیق مدرن می توانید از دیوارهای بسته یا باز برای این سازه استفاده کنید. برای پوشش دیوارهای  آلاچیق بسته با توجه به پیرامون محیطی می توان از شیشه، چوب . پارچه می توان استفاده نمود.

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق مدرن

آلاچیق چوبی با دیوار های زیبا

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق ها با سازه های چوبی از قدیمی ترین آلاچیق ها می باشند. این آلاچیق ها را در طرح های مدرن و امروزی با انواع چوب طراحی می کنند. طرح ها و ایده های آلاچیق های چوبی می توانند در شما حس نزدیکی به طبیعت را بیشتر کنند. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مدل آلاچیق چوبی مدرن و زیبا  می باشد.

آلاچیق چوبی

آلاچیق با سازه چوبی

آلاچیق فلزی

آلاچیق با سازه چوب

آلاچیق در فضای منزل

آلاچیق در کنار طبیعت

به روز ترین آلاچیق ها با طراحی متنوع سقف آن ها

برای طراحی آلاچیق در گذشته بیشتر از سقف گنبدی، گیاهی استفاده می کردند. ولی امروزه تنوع زیادی در طراحی سقف آلاچیق صورت می گیرد.

آلاچیق با سقف شیب دار

آلاچیق سفالی

آلاچیق فلزی با سقف گنبدی

آلاچیق مدرن

آلاچیق شیب دار

در این مطلب با جدیدترین و زیبا ترین مدل های آلاچیق مدرن آشنا شدید. که امیدواریم با الگو برداری از این طرح های متنوع بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای فضای بیرون منزل خود داشته باشید. در صورت تمایل برای مشاهده سایر طرح ها به مجله آرگا بخش دکوراسیون مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر