سردار پورجمشیدیان در جشنواره جوان سرباز:

سربازخانه ها باید تبدیل به مرکز تربیت شوند

معاون هماهنگ کننده نزسا، با بیان اینکه همه افتخار دارند که ابتدا سرباز نظام هستند، گفت: فرمانده کل قوا از ما خواسته اند که سربازخانه های ما تبدیل به مرکز تربیت شوند.

سربازخانه ها باید تبدیل به مرکز تربیت شوند

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین جشنواره جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز و با حضور سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مجتمع فرهنگی الغدیر برگزار شد.

سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نزسا طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: نیروی انسانی در استراتژی و راهبرد ایران بزرگترین سرمایه و راهبرد نظام جمهوری‌اسلامی ایران است؛ بویژه در نیروهای مسلح که محور و سرمایه اصلی محسوب می شوند.

وی گفت: از نظر تجهیزات و سلاح و سایر ملزومات، نیروهای مسلح کشورمان در شرایط خوبی قرار دارند اما سرمایه اصلی ما در نیروهای مسلح نیروی انسانی هستند که در این بین سربازان از ارکان اصلی محسوب می شوند. بزرگترین سند این ادعا نیز تعداد زیادی از سربازان هستند که به خیل عظیم شهدا و جانبازان پیوسته اند.

معاون هماهنگ کننده نزسا گفت: امروز در صحنه دفاع از مرزها و ایجاد امنیت در مناطق مرزی کشورمان نیروی انسانی بویژه سربازان هستند که جان خود را فدای برقراری امنیت می کنند.

وی افزود: فرق سرباز در کشورمان و دیگر کشورها در این است که در نظام جمهوری اسلامی ایران سربازی امری مقدس است اما در سایر کشورها بعضا سربازی به صورت مزدوری است یعنی در قبال دریافت پول به سربازی می روند.

پورجمشیدیان گفت: ما باید به صورت عملی فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را در خصوص توجه به سربازان مد نظر قرار دهیم به همین خاطر یکی از کارهایی که باید انجام شود واگذاری اداره سربازخانه ها به سربازان است؛ بعبارت دیگر اداره سرباز خانه ها می بایست با کمک و اخذ مشاوره از سربازان اداره شود چون شیوه سنتی اداره این مراکز دیگر جوابگو نیازهای ما نیست.

وی گفت: همه افتخار دارند که ابتدا سرباز نظام هستند. سربازی افتخار بزرگی است.

پورجمشیدیان ادامه داد: فرمانده کل قوا از ما خواسته اند که سربازخانه های ما تبدیل به مرکز تربیت شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر