ماهان شبکه ایرانیان

توسط رییس مجلس شورای اسلامی؛

معرفی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برگزیده حوزه همکاری های بین الملل

تهران- ایرنا- دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری برگزیده در حوزه همکاری های علمی و فناوری بین المللی سال تحصیلی ٩٥-١٣٩٤ معرفی و تجلیل شدند.

معرفی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برگزیده حوزه همکاری های بین الملل
به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، مراسم معرفی برگزیدگان حوزه علمی بین المللی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری امروز سه شنبه در حاشیه هفتمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل این مراکز به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
انتخاب برگزیدگان این حوزه توسط مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم و بر اساس شاخص ها و استانداردهای بین المللی صورت گرفته است.
در این مراسم، از دانشگاه صنعتی شریف، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، پژوهشگاه دانش های بنیادی، پارک علم و فناوری استان فارس، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان مراکز برتر در حوزه همکاری های علمی بین المللی تجلیل شد.
همچنین دانشگاه رازی کرمانشاه، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه به عنوان مراکز شایسته تقدیر، معرفی شدند.
پارک فناوری پردیس نیز که از زیرمجموعه های معاونت علمی و فناوری محسوب می شود در این مراسم به عنوان برگزیده افتخاری مورد تجلیل قرار گرفت.
علمی**١٠٥٥**1834
خبرنگار: زینب کارگر ** انتشاردهنده: ناهید شفیعی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان