یادواره سرداران و ‌۲۲۰ شهید منطقه کن و سولقان برگزار می‌شود

بیست و دومین یادواره سرداران و ‌۲۲۰ شهید منطقه کن و سولقان تهران با حضور جمعی از خانواده شهدا، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

یادواره سرداران و ‌220 شهید منطقه کن و سولقان برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، این یادواره با هدف تجلیل و تکریم مقام و منزلت شهیدان، ترویج روحیه ایثار و شهادت در سطح جامعه و آگاه‌سازی و آشنایی نسل جوان با ارزش‌هاو فرهنگ دفاع مقدس در حسینیه قمر بنی‌هاشم سولقان برگزار خواهد شد.

در این مراسم که عصر روز پنج شنبه 19 اسفند ماه وبا حضور خانواده شهدا، مسئولان و مدیران فرهنگی، نمایندگان مجلس، رزمندگان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و قائم مقام وزیر کشور در آن سخنرانی خواهد کرد.

بخش کن و منطقه سولقان و روستاهای حومه در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ‌220 شهید، ده‌ها جانباز و اعزام صدها رزمنده نقش خود را در طول سال‌های پایداری ملت ایران در برابر دشمن ایفا کرده و به جهت این نقش‌آفرینی و ارسال کمک‌های فراوان مردمی به جبهه‌ها، روستای سولقان به عنوان روستای نمونه دوران دفاع مقدس معرفی شد.

در پایان این یادواره شهید شرکت‌کنندگان با حضور در گلزار شهدای دهستان سولقان با یادآوری خاطرات این شهیدان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دفاع مقدس تجدیدپیمان خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان