ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

عضویت درتمام‌ کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز رایگان است

کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، عضویت درتمام‌ کتابخانه‌های عمومی استان طی امروز سه شنبه را رایگان اعلام کرد.

عضویت درتمام‌ کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز رایگان است

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: به مناسبت سیزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عضویت در تمام کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه رایگان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تعداد کل کتابخانه های استان را 79 باب اعلام کرد که از این تعداد 16 کتابخانه روستایی و 63 کتابخانه شهری است.

وی از غیر فعال بودن 2 کتابخانه شهری از 63 کتابخانه مذکور خبر داد و گفت: از این تعداد کتابخانه شهری کوزران به علت وضعیت نامناسب ساختمان غیر فعال بوده و در انتظار ساختمان جایگزین از طرف بخشداری بیستون هستیم.

خونسار ادامه داد: هم چنین کتابخانه شهری «امامت جلالیه»    به علت مکان نامناسب کتابخانه تعطیل بوده و در جلسه انجمن کتابخانه ها شهرداری متعهد شد که یک ساختمان مناسب به این اداره تحویل دهد که هنوز این مهم صورت نگرفته است.

وی اعضای کتابخانه های عمومی کل استان را 48 هزار و 199 نفر اعلام کرد که از این تعداد 20 هزار و 301 نفر در کتابخانه های عمومی مرکز استان عضو هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تعداد منابع موجود در کتابخانه های استان را یک میلیون 182 هزار و 420 کتاب عنوان کرد و گفت: از این تعداد 399 هزار و 173 کتاب آن در شهر کرمانشاه است.

وی از نقد کتاب «جنایات و مکافات» با حضور اساتید دانشگاه رازی و منتقدین طی  روز پنجشنبه 19 اسفندماه ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات کتابخانه امیرکبیر خبر داد.

خونسار افزود: هم چنین در ادامه فعالیت های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی، کتاب «فتح خون» نیز طی فروردین 96 نقد و بررسی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان