راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال که نمیدانستید(قسمت اول)

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال:انزال زودرس عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دھد و باعث نارضایتی یک یا ھر دوی آنھا شود

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال:انزال زودرس عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دھد و باعث نارضایتی یک یا ھر دوی آنھا شود. یعنی حتی اگر زوجه نیز در اغلب نزدیکیھا احساس کند که انزال ھمسرش زودتر از زمان مورد انتظار اوست و این حالت باعث نارضایتی او شود، حتی اگر مرد چنین احساسی نداشته باشد، انزال مرد، زودرس بوده و باید بررسی شود. نکته بسیار مھمی که وجود دارد این است که انزال زودرس در بسیاری از افراد و در برخی از موارد وجود دارد ولی آن انزال زودرسی بیماری تلقی می شود که در بیش از 5٠ درصد نزدیکیھای فرد رخ دھد. یعنی مردی دچار بیماری انزال زودرس است و باید درمان شود که در بیش از نیمی از موارد نزدیکی ھای خود، دچار انزال زودرس شود.

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال

فنون و ترفندھای تعویق انزال:

درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دھد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاھش دھید. این امر سبب می شود تا برانگیختگی قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوان به ادامه ارتباط جنسی پرداخت. یکی دیگر از روش ھای حیرت انگیز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرینه است. پرینه (یا میان دو راه) به حدفاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ویژه وجود دارد که اگر با انگشت به آن فشار وارد شود، می تواند از انزال جلوگیری بعمل آورد. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آنرا پیدا کنید، اما زمانیکه متوجه محل دقیق آن بشوید، می توان به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق انداخت. شاید این شیوه تا حدی در به تعویق انداختن انزال به شما کمک کند، اما ھیچ گاه به عنوان بھترین گزینه برای عدم خروج منی تلقی نمی شود.


از شدت برانگیختگی فردی در کل مدت رابطه جنسی آگاه باشید البته منظور ما این نیست که آنقدر ذھن خودتان را درگیر این مسئله کنید که به طور کلی دچار وسواس فکری شوید. اگر بیش از اندازه به این موضوع اھمیت بدھید، مزیت لذت بردن از ارتباط جنسی را از دست خواھید داد؛ اما گاھگاه می توانید به میزان نعوذ و انگیختگی خود توجه کنید. با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارھای جنسی خود بدست آورید. به این منظور می توانید میزان تحریک فردی خود را به عنوان مثال در یک محدودۀ 1 تا ١٠ تعریف کنید. به این ترتیب که عدد ١ نشانگر پایین ترین میزان برانگیختگی و عدد ١٠ بیانگر مرحله ی انزال باشد. پیرو این شماره گذاری شما ھمیشه باید میزان تحریک فردی خود را روی عددی نگه دارید که پایین تر از مرحله ی غیر قابل کنترل باشد. با بکار بستن این تکنیک ساده ھیچ گاه در حین رابطه دچار انزال اجباری نخواھید شد.


کنترل ماھیچه ھای کجل (ماھیچه ھای پوبوکسیک ،عضله ی عانه ای دنبالچه، ماھیچه ھای جنسی) ھیچ اثری بر روی کنترل خروج منی ندارند. تقریباً غیر ممکن است کھ بتوانید به طور ارادی برروی ماھیچه ھای پوبوکسیک (عضله ی عانه ای دنبالچه) خود کنترل داشته و به ھنگام انگیختگی اجازه ندھید که منی از آن خارج شود. حتی تلاش برای انجان دادن یک چنین کاری ھم کل ارتباط جنسی را خراب میکند.


آلت را به سمت کلیتوریس بفشارید برای تحریک کردن ھر چه بیشتر ھمسر خود می توانید سر آلت تناسلی را به سمت کلیتوریس فشار دھید. این مورد خانم را به شدت تحریک می کند. از جمله مزایای دیگر آن این است که چون شما آلت خود را داخل واژن نمی کنید، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. اجازه دھید که خانم ضربه ھای آرامی را با استفاده از قضیب بر روی آلت تناسلی خود وارد کند. بسیاری از خانم ھا از این کار به عنوان یک پیش نوازی تحریک کننده استقبال خواھند
کرد. زمانیکه دخول صورت گرفت به جای اینکه به سرعت آلت تناسلی خود را داخل و خارج نمایید، بھتر است اجازه دھید که چند لحظه به ھمان وضعیت باقی بماند.


- بھترین راه اینست که اول خانم ارگاسم (تحریک) شود ؛ آنوقت دیگر مھم نیست که شما چه مدت می توانید دوام بیاورید.
یکی از راھھای جلوگیری از انزال زودرس این است که به خودتان بگویید که ابتدا باید ھمسرم را به ارگاسم برسانم. از آنجایی که خانم ھا انرژی جنسی شان مانند آقایون پس از تجربه اولین ارگاسم به سرعت افت پیدا نمی کند، پس از اینکه برای مرتبه ی نخست به رضایت رسیدند، باز ھم می توانند نسبت به ادامه ارتباط جنسی از خود تمایل نشان دھند. با به کار گرفتن این تکنیک علاوه بر بالا بردن مدت زمان ارتباط، یک مرد عاشق پیشه ی بھتر ھم جلوه خواھید کرد!

تهیه و تنظیم:مجله اینترنتی دلگرم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر