ماهان شبکه ایرانیان

ظاهر واقعی کاراکتر‌‌های سریال بازی تاج و تخت طبق داستان کتاب

در طی ۶ فصل، سریال‌ بازی تاج و تخت بر‌گرفته از پر فروش‌ترین مجموعه‌‌ی داستانی با نام ترانه یخ و آتش، توانست میلیون‌ها مخاطب و طرفدار را در سراسر دنیا جذب کند

 


در طی 6 فصل، سریال‌ بازی تاج و تخت بر‌گرفته از پر فروش‌ترین مجموعه‌‌ی داستانی با نام ترانه یخ و آتش، توانست میلیون‌ها مخاطب و طرفدار را در سراسر دنیا جذب کند. به نظر می‌رسد طرفداران این سریال همه‌ چیز را در مورد پادشاهی هفت اقلیم می‌‌دانند با این حال بسیاری از کاراکتر‌های سریال از ظاهر واقعی‌شان، به طوری که در کتاب ترانه یخ و آتش وصف کرده است، دور هستند. در این مقاله‌ تصاویری را می‌بینید از کاراکتر‌های این سریال، که مطابق با توصیف‌های داستان اصلی بازسازی شده‌اند.  

 

دنریس تارگاریان

نویسنده در کتاب، مادر اژدها را با ظاهری کلاسیک‌‌تر توصیف کرده است. چشمان او آبی تیله‌ای است و مو‌هایش نقره‌ای رو به سفید.

 

جان اسنو

در کتاب جان اسنو را جوانی با مو‌هایی خرمایی و چشمانی خاکستری معرفی می‌کند.

 

برن استارک

نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌‌های ترانه‌ یخ و آتش، جورج آر.آر تصمیم گرفته برن را بر خلاف دیگران برادرانش شبیه به مادرش کاترین استارک بیآفریند. چشمانی آبی تیره با مو‌هایی به رنگ قرمزـ‌ قهوه‌ای.

 

ایگریت از خاندان وحشی‌‌ها

با توجه به کتاب، تنها عشق جان اسنو، ظاهری متفاوت با شخصیت او در سریال دارد. ایگریت موهایش ژولیده و قرمز رنگ است. دماغ او سربالا و دندان‌هایش نامرتب هستند.

 

تایوان لنیستر

 خاندان لنیستر، خاندانی که همیشه قرض‌هایش را می‌پردازد، توسط تایوان لنیستر رهبری می‌شود. تایوان در داستان خط ریشه‌های پهن، سبیل و کله‌ای تراشیده دارد.

 

تریون لنیستر(کوتوله)

کوتوله‌ی داخل کتاب ظاهرش بسیار متفاوت‌تر از کاراکتری است که ما در سریال با او همراه بودیم. در حقیقت کوتوله‌ی داستانِ جورج مو‌هایش سفید است. یکی از چشمانش آبی و دیگری قهوه‌ای رنگ است. طبق داستان، در جنگ Black Water زمانی که او مجروح می‌شود، جراحتش تنها خراشی روی صورت نیست. او نیمی از بینی‌ و لبش را از دست می‌دهد.

 

تامن براتیون

پادشاه تامن باید  با شخصیتی دست و پا چلفتی،  موهایی فر و زرد رنگ و با چشمانی سبز مقابل بینندگان ظاهر شود.  

 

تئون گریجوی

در کتاب تمامی افراد خاندان آیرون آیلند مو‌ و پوست تیره دارند.

 

 

یارا گریجوی

خواهر تئون نه تنها اسمش در سریال از آشا به یارا تغییر کرده است بلکه ظاهرش هم مثل بسیاری دیگر از شخصیت‌‌های کتاب متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم مو‌ها و پوست آن‌ها تیره رنگ است. 

 

رمزی بولتون

نویسنده در کتابش ظاهر رمزی را مانند شخصیتش منزجر‌کننده و ناخوشایند توصیف کرده است. با توجه به این توصیفات پوست صورت رمزی صورتی رنگ و پر از جوش است. بینی او پهن است و دهان کوچکی دارد. مو‌هایش بلند و زبر است. چشمانش آبی یخی و کمی نزدیک به هم هستند.

 

داریو نهاریس

در کتاب یکی از محافظان دانریس چشمان آبی و ریشی بافته شده همرنگ چشمانش دارد  و تنها سبیل او طلایی رنگ است.

 

برین از خاندان تارت

 

در سریال تلویزیونی، برین به دلیل ظاهر غیر عادی‌اش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد اما بر عکس توصیف‌های کتاب او نه دندان‌‌‌های کج و کوله دارد و نه دهانی بزرگ.

 

با وجود این تغییرات سریال مهیج بازی تاج و تخت با صحنه‌هایی غیر قابل پیش بینی توانسته ساعت‌ها و روز‌ها مخاطبانش را مقابل تلویزیون میخ‌کوب کند. فصل جدید این سریال (فصل هفتم) تابستان امسال پخش خواهد شد. 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان