«آیین خاک‌سپاری» در کتابفروشی‌ها

کتاب «آیین خاک‌سپاری» نوشته هانا کنت با ترجمه فروزنده طبیب از سوی انتشارات مجید چاپ و در کتابفروشی‌ها عرضه شد.

«آیین خاک‌سپاری» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمان داستان این کتاب «آگنس ماگنوس‌داتر» به گناه کُشتنِ ددمنشانه دو مرد، به کشتزاری دور افتاده در شمال ایسلند، جایی که او بخشی از کودکی خود را سپری کرده است، فرستاده می‌شود تا چشم به راهِ اعدام خود باشد. خانواده‌ای که در کشتزار زندگی می‌کنند، نگران و هراسان از اینکه آدمکشی را در خانه در کنار خود دارند، از او دوری می‌جویند. در این میان تنها کشیش، که آگنس او را به‌عنوان راهنمای معنوی خود برگزیده است، تلاش می‌کند تا او را بیش‌تر بشناسد. با گذشت روزهای زمستان و نزدیک شدن روز اعدام، خانم خانه و دخترانش درمی‌یابند که روایت دیگری نیز پیرامون رویداد پرهیاهویی که شنیده‌اند وجود دارد. آیا این آگاهی به رهاییِ آگنس می‌انجامد؟ آیا ...

«هانا کنت»، نویسنده داستان واقعی «آیین خاک‌سپاری»، با نگارش این کتاب به شکلی هیجان‌انگیز به زندگی زن محکومِ جوانی که در اوایل قرن نوزدهم در برابر همگان در ایسلند گردن زده شد، جان بخشیده است.

داستان «آیین خاک‌سپاری» با اشعار نغز و افشاگری‌های تکان‌دهنده‌اش، همان‌گونه که فردی چشمگیر را در زمان و مکانی دور مطرح می‌کند، پرسشی اندوه‌ برانگیز را در ذهن خواننده برمی‌انگیزد: هنگامی‌که زندگیِ یک زن وابسته به سخنانی است که دیگران درباره او بر زبان می‌آورند، چگونه می‌تواند امیدوار باشد که دشواری‌های زندگی را تاب آورد؟

این کتاب 416 صفحه در شمارگان 500 نسخه و به قیمت 29 هزار و 500 تومان منتشر و راهی کتابفروشی‌ها شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر