ماهان شبکه ایرانیان

هفتمین تقابل ویسی و اسکوچیچ در محل قرار !

با توجه به سابقه تقابل دو مربی به این نکته می‌‌رسیم ، مربی کروات با پیروزی در پنج مسابقه برتری قاطع بر ویسی داشته است و بابلی‌ها با اتکا به همین نکته امیدوار به موفقیت در بازی فردا و صعود به فینال جام حذفی برای اولین بار هستند.

به گزارش " ورزش سه " در چارچوب رقابت‌های جام حذفی و از مرحله نیمه نهایی ، دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه به مصاف یکدیگر می‌روند تا با برد در این بازی راهی فینال شده و مقابل استقلال تهران قرار بگیرند . اما نکته قابل توجه این است که هر دو تیم در تاریخ خود برای اولین بار به این مرحله صعود می‌کنند و اگر شاگردان دراگان اسکوچیچ در این بازی پیروز شوند ، بعد از گسترش‌فولاد تبریز دومین تیم لیگ یکی هستند که در فینال جام حذفی حضور می‌یابند . قبل‌تر و در سال 89 این تیم تبریزی که آن زمان در لیگ یک حضور داشت با هدایت فرهاد کاظمی با شکست ذوب‌آهن اصفهان به فینال راه یافت اما در این مرحله مغلوب پرسپولیس تهران شد . حال اسکوچیچ امید دارد تاریخ را تکرار کرده و با راه‌یابی به فینال ، رو در روی دیگر تیم پرطرفدار پایتخت ؛ یعنی استقلال قرار بگیرد . 


اما داراگان اسکوچیچ زمان حضور در تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان مقابل عبدالله ویسی و استقلال خوزستان قرار گرفته است . این مربی کروات در لیگ سیزدهم با تیم ملوان مقابل آبی‌های اهواز قرار گرفت که در بازی اول با نتیجه 2 بر 1 و در بازی دوم با نتیجه 2 بر 0 ، پیروز از زمین بازی خارج شد . اسکوچیچ لیگ چهاردهم و پانزدهم را در فولاد خوزستان سپری کرد و در این 2 سال ، چهار مرتبه دربی اهواز را با استقلال خوزستان برگزار کرد . این تیم در لیگ چهاردهم بازی اول خود را با نتیجه 1 بر 0 و بازی دوم خود را با نتیجه 3 بر 0 ، برنده پشت سر گذاشت و رکورد صد در صد پیروزی مقابل عبدالله ویسی برای خود ثبت کرد . در لیگ پانزدهم که به قهرمانی استقلال خوزستان ختم شد، سرانجام در هفته سوم ، ویسی موفق به شکست 2 بر 0 اسکوچیچ شد . اما در بازی برگشت و از هفته هجدهم بار دیگر فولاد خوزستان تحت هدایت مربی کروات خود در دربی اهواز پیروز شد و با نتیجه 1 بر 0 استقلال صنعتی این شهر را از میان برداشت تا جدال این دو مربی تساوی نداشته باشد . 


طبق آمار ارائه شده این دو مربی شش بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج پیروزی سهم اسکوچیچ و تنها یک پیروزی سهم ویسی بوده است .


دیدار حساس بین دو تیم روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان