ماهان شبکه ایرانیان

دادستان بوشهر در گفت وگو با میزان:

بیش از یک هزار هکتار اراضی دولتی به بیت المال بازگشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تعرض و تجاوز نسبت به اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی مقرر شده گشت های ویژه ای از سوی ادارات متولی این اراضی تشکیل شده و ضابطین دادگستری و کلیه دادستانهای شهرستانهای این استان و قضات کشیک امادگی لازم جهت رسیدگی فوق العاده و صدور دستورات لازم در برخوردبا هرگونه زمین خواری و تعر ...

بیش از یک هزار هکتار اراضی دولتی به بیت المال بازگشت /گشت‌های یگان‌های حفاظت برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در تصرف زمین‌ها در نوروز / صدور رای در بیش از 600 پرونده زمین خواریحسن پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازگشت یک هزار هکتار اراضی دولتی به بیت المال خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه تعرض و تجاوز نسبت به اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی مقرر شده گشت های ویژه ای از سوی ادارات متولی این اراضی تدارک دیده شود.
 
وی افزود: ضابطین دادگستری و کلیه دادستانهای شهرستانهای این استان و قضات کشیک آمادگی لازم جهت رسیدگی فوق العاده و صدور دستورات لازم در برخوردبا هرگونه زمین خواری و تعرض و تجاوز به اموال بیت المال خواهند داشت.


وی تاکید کرد: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت المال با قاطعیت با زمین خواری، ویژه خواری و رانت خواری برخورد می‌شود.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با اشاره به آمار و عملکرد این شورا در یکسال گذشته اظهارکرد: 684 فقره پرونده در راستای حفظ حقوق بیت المال در مراجع قضایی استان مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به صدور رای شده است.
 
حسن پور در ادامه بیان کرد: جمع مساحت اراضی اعاده شده به دولت به موجب این آرا 1706 هکتار به ارزش 3871510000000 ریال که اراضی اعاده شده از حیث مساحت نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

این مقام قضایی همچنین گفت: تعداد 183 مورد قلع و قمع بنا و مستحدثات غیر مجاز در استان انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان