برای خیلی از ما رایحه و عطر خوش، تحریک‌کننده است. بعضی عطرهای خاص قدرت این را دارند که ما را به زمان دیگری در زندگی‌مان ببرند و خاطره‌ای فراموش شده را به یاد ما بیاورند. شما می‌توانید با استفاده از مواد موجود در طبیعت، بهترین عطرها را به خانه خود دعوت کنید. اما انتخاب یک رایحه شخصی برای خود می‌تواند کار بسیار سختی باشد. در ادامه مطلب درباره بهترین رایحه طبیعی برای متولدین هر ماه از سال بخوانید.

متخصصان برجسته در موسسه طراحی با گل در نیویورک، با بررسی ویژگی‎های متولدین هر ماه سال به رایحه‌ای مناسب برای هر فرد رسیده‌اند. علاوه بر این Michelle Gagnon  کیمیاگر بیولوژیک، مشاور، آروماتراپیست و مؤسس شرکت MKG Bio Alchemy که به طور خاص بر روی ترکیبات گیاهی طبیعی و روغن‌های معطر کار می‌کند، درباره خواص منحصر به فرد هر رایحه و اینکه چگونه هرکدام ویژگی‌های خاص متولدین هر ماه از سال را منعکس می‌کنند، تحقیق کرده است. در نتیجه پژوهش‌های این متخصصین مطلبی تحت عنوان «12 رایحه خوش طبیعی برای متولدین 12 ماه سال» فراهم شده است که در ادامه خواهید خواند.

در مطلب «» می‌توانید روش آوردن رایحه‌های خوش طبیعی به خانه را بیاموزید.

تیر

عطری شیرین تشکیل شده از بابونه، گل یاس، رز، سوسن، لیمو و بومادران تمایل متولدین تیر به خون‌گرمی و مهربانی را نشان می‌دهد و به کاهش حالت تهاجمی منفعل آنها که گاهی سر بیرون می‌زند، کمک می‌کند. یاس، سوسن و رز خصوصیاتی مادرانه و رمانتیک دارند. در حالی که بابونه و بومادران عطری آرامش‌بخش دارند که در هنگام خشم و متزلزل بودن تیری‌ها، به آنها کمک می‌کنند.رایحه ماه تولد

مرداد

مردادی‌ها دوست دارند که مرکز توجه باشند، و رایحه در نظر گرفته شده برای آنها نیز عطری خاص و برجسته است. این رایحه از ریحان، زنجبیل، لیمو، رزماری و سرو کوهی تشکیل شده است. این عطرهای گرم و طعم‌دار، گرمای شخصیت بازیگوش مردادی‌ها را نشان می‌دهند و آنها را در مواقع کمبود انرژی، شارژ می‌کنند. مردادی‌ها معمولاً افرادی بامحبت هستند که می‌توان این خصوصیت آنها را با رایحه‌های گرم ادویه‌ها و گیاهانی مثل زنجبیل، رزماری و سرو کوهی مرتبط کرد.

رایحه ماه تولد

شهریور

شهریوری‌ها به سخت‌کوشی معروفند اما گاهی از مسوولیت‌های زیادشان خسته می‌شوند که رایحه موادی مثل برگ مریم گلی، رازیانه، لیمو و نعناع هندی (پچولی) می‌تواند به آنها کمک کند. این عطرها نه تنها پاکسازی کننده و طراوت‌بخش هستند بلکه می‌توانند بعضی از تمایلات طبیعی شهریوری‌ها را خنثی کنند. به عنوان مثال نعناع هندی بسیار قوی است و می‌تواند به شهریوری‌هایی که می‌خواهند شخصیت انتقادی خود را متعادل سازند، کمک کند. روغن نعناع هندی عطری بسیار قوی و ماندگار و همانند شهریوری‌ها شخصیتی بسیار متعهد دارد.

رایحه ماه تولد