برای خیلی از ما رایحه و عطر خوش، تحریک‌کننده است. بعضی عطرهای خاص قدرت این را دارند که ما را به زمان دیگری در زندگی‌مان ببرند و خاطره‌ای فراموش شده را به یاد ما بیاورند. شما می‌توانید با استفاده از مواد موجود در طبیعت، بهترین عطرها را به خانه خود دعوت کنید. اما انتخاب یک رایحه شخصی برای خود می‌تواند کار بسیار سختی باشد. در ادامه مطلب درباره بهترین رایحه طبیعی برای متولدین هر ماه از سال بخوانید.

متخصصان برجسته در موسسه طراحی با گل در نیویورک، با بررسی ویژگی‎های متولدین هر ماه سال به رایحه‌ای مناسب برای هر فرد رسیده‌اند. علاوه بر این Michelle Gagnon  کیمیاگر بیولوژیک، مشاور، آروماتراپیست و مؤسس شرکت MKG Bio Alchemy که به طور خاص بر روی ترکیبات گیاهی طبیعی و روغن‌های معطر کار می‌کند، درباره خواص منحصر به فرد هر رایحه و اینکه چگونه هرکدام ویژگی‌های خاص متولدین هر ماه از سال را منعکس می‌کنند، تحقیق کرده است. در نتیجه پژوهش‌های این متخصصین مطلبی تحت عنوان «12 رایحه خوش طبیعی برای متولدین 12 ماه سال» فراهم شده است که در ادامه خواهید خواند.

در مطلب «» می‌توانید روش آوردن رایحه‌های خوش طبیعی به خانه را بیاموزید.

فروردین

برای متولدین ماه قوچ رایحه‌ای با ترکیب فلفل سیاه، بهارنارنج، میخک و کُندُر که انرژی آنها را تشدید می‌کند و تمایل آنها به خشم و پرخاشگری را تلطیف می‌نماید، در نظر گرفته شده است. بهارنارنج شادی‌بخش، طراوت آفرین و خوشبین کننده است که با کندر که به شما صبر و ثبات را یاد می‌دهد، متعادل شده است و به شما کمک خواهد کرد که به آرامش ذهن برسید و از خشم شما را دور می‌کند.

رایحه ماه تولد

اردیبهشت

رایحه مناسب متولدین اریبهشت، شامل سیب، پیچ امین‌الدوله، ماگنولیا، رُز و خزه بلوط است. حتی ضعیف‌ترین متولدین اردیبهشت افرادی سخت هستند که دوست دارند راه خود را بروند. این رایحه ترکیبی از «زیبایی، از خود گذشتگی و حس‌گرایی» بوده که پادزهری مطمئن برای متولدین سخت این ماه است. همچنین رایحه شیرین امین‌الدوله و ماگنولیا به شخصیت ناسازگار اردیبهشتی‌ها کمک می‌کند تا کمی انعطاف‌پذیرتر شوند و جنبه‌ای رویایی از شخصیت خود را نشان دهند.

رایحه ماه تولد

خرداد

خردادی‌ها اغلب دمدمی‌مزاج، شوخ و سرگرم‌کننده هستند. رایحه موادی مانند پرتقال توسرخ، نعناع، اسطوخودوس، علف لیمو و گل نخود شیرین ویژگی‌های منحصر به فرد متولدین این ماه را ارج می‌گذارند و کمک می‌کنند که شخصیت بی‌ثبات و تنوع‌طلب آنها تسکین داده شود. عطر پرتقال توسرخ که عنصر اصلی در رایحه مخصوص خردادی‌ها است، اعصاب مغشوش آنها را آرام می‌کند. این ماده طبیعی همچون متولدین خرداد، بازیگوش و کنجکاو است. در حالی که نعناع اثر انطباق‌پذیری دارد و برای خردادی‌های دمدمی‌مزاج مناسب است.

رایحه ماه تولد