توسط رییس مجلس شورای اسلامی؛

حمایت از برگزاری ۶۱ همایش‌ با رویکرد نشر دانش و فناوری جدید

تهران- ایرنا- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی ریاست جمهوری از ابتدای سال جاری تاکنون از ۶۱ همایش ملی و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری حمایت کرده است.

حمایت از برگزاری 61 همایش‌ با رویکرد نشر دانش و فناوری جدید
به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی ریاست جمهوری، همایش‌های علمی به عنوان یکی از روش‌های علمی و فناورانه برای فرهنگ سازی و ترویج دانش جدید و علم و فناوری، تجارب و یافته‌های تحقیقاتی از دیرباز مورد توجه محققان و دانشمندان بوده است؛ بر همین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درصدد است تا از رخدادهای علمی و فناورانه کشور حمایت کند.
همایش بین المللی استرس و بیماری های روانی، چهارمین کنگره ملی و دومین کنگره بین المللی ژنتیک، اولین کنگره ملی بیماری‌های داخلی دامپزشکی، همایش گفتاردرمانی ایران، سومین همایش ملی اعجاز قرآن کریم، کنفرانس ملی ربات‌های پروازی، چهارمین کنفرانس بادی ایرانو آب و محیط زیست در هزاره جدید عناوین برخی از این همایش ها است.
از این 61 همایشی که مورد حمایت قرار گرفته 32 همایش به صورت ملی و 29 همایش بین المللی برگزار شده است.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور دارای 13 کارگروه تخصصی با موضوع های مختلف است که طرح های ارائه شده از سوی محققان و پژوهشگران را مورد بررسی قرار می دهد و پس از تصویب هر یک از طرح ها، میزان حمایت مادی و معنوی آن مشخص می شود.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در راستای توسعه علم و فناوری در کشور با بررسی طرح ها در کارگروه های مختلف، کرسی های پژوهشی ملی و بین المللی و نیز گرنت پژوهشی (پژوهانه) ملی و بین المللی اعطا می کند.
علمی**1023**1834
تنظیم کننده: ابوالقاسم تیموری** انتشاردهنده: ناهید شفیعی
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان