ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه موقت ورامین:

برخی مسئولان در پی حاشیه سازی و انحراف مسیر مطالبات مردم هستند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در عرصه های سیاسی حرف هایی زده می شود، تا مسیر مطالبات مردم دچار انحراف شود، گفت: مردم نسبت به گرانی، بیکاری، تورم و فساد اداری گله مندند.

برخی مسئولان در پی حاشیه سازی و انحراف مسیر مطالبات مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به هفته منابع طبیعی خواستار تلاش بیشتر برای گسترش درختکاری شد و گفت: در منطق دینی ما درختکاری عبادت محسوب می شود و لازم است، هرکس در این رابطه قدم برداشته و از خود اثری برجا بگذارد.

وی سپس به روز احسان و نیکوکاری در آستانه سال جدید اشاره کردو گفت: در شرایط کنونی برخی خانواده ها در تنگناهای اقتصادی قرار دارند، باید همه به فکر هم نوعان خود باشیم.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که باید دید، دولت و مردم در سالی که گذشت، چقدر در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی گام برداشته اند، اضافه کرد: همه باید در این خصوص فکر کرده و پاسخی داشته باشیم.

محمودی در ادامه فرهنگ جامعه ایرانی را دینی و زهرایی خواند و گفت: فرهنگ ما عاشورایی و مهدوی است، امام(ره) بر اساس این فرهنگ حرکت کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز همه ما مدیون این مصداق بارز کوثر قرآن یعنی حضرت امام(ره) هستیم، امام(ره) اساس انقلاب را برا پایه تفکر قرآنی و سنت پیامبر(ص) بنا نهاد و یک لحظه از این مسیر جدا نشد.

رقاصی دختران به عنوان یک ننگ در کارنامه شهرداری تهران ثبت شد

وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر اساس همین فرهنگ علیه طاغوت و اربابانش پیروز شد، افزود: همین فرهنگ بود، که ما را در 8 سال جنگ تحمیلی بر دشمنان غالب ساخت و 39 سال انقلاب اسلامی را روی پا نگاه داشت، فرهنگ تقوا، ایثار، عفاف و حجاب، دین داری، دفاع از محرومین و ... فرهنگی است، که اسوه بارز آن حضرت زهرا(س) است، لذا دشمن این را به خوبی فهمید و پس از شکست در عرصه نظامی و سیاسی، به جنگ تمام عیار فرهنگی روی آورده است و سال ها مقام معظم رهبری در خصوص آن هشدار داده است ولی با کمال تاسف مدیران و مسئولان با کم توجهی و بی توجهی از کنار آن گذشتند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که نتیجه بی توجهی مدیران، این شده که دشمن به صورت علنی و رسمی به جنگ حجاب و عفت زن مسلمان ایران آمده است، تاکید کرد: امروز مزدوران استکبار جهانی از طریق رسانه های مختلف و با تحریک افرادی به ترویج بی بندوباری می پردازند، اما آن چه به فرموده رهبری انسان را حساس می کند، حرف ها و مواضع برخی خواص در داخل کشور است، برخی حرکات شوم که توسط برخی صاحب منصبان صورت می گیرد، شرم آور است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به رقاصی دختران در جلسه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: این جشن به عنوان یک ننگ در کارنامه شهرداری تهران ثبت شد، در برخی شهرها رن ها را به عرصه هایی وارد می کنند، که جای تعجب دارد، زنان در مقابل مردان به دف زنی بپردازد، این اقدام به اسم تئاتر شرم آور است، بدتر از آن این است، که بسیاری از افراد تنها نظاره می کنند و فریادی هم بلند نمی شود و اگر هم کسی اعتراض کند، عده ای را در فضای مجازی به جان او می اندازند تا او را هم خفه کنند.

انتقاد از پیامبر(ص) و معصومین آزاد و از دولت ممنوع است!

وی ضمن تقدیر از دستور قاطع دادستان کل کشور گفت: دلسوزان، رسانه های انقلابی، خطبا، مداحان، بسیجیان، صاحبان قلم، متنفذین و ... در برابر این جریانات شوم فریاد بزنند و روشنگری کنند، اجازه ندهند، عمروعاص ها و ابوموسی اشعری ها حق را وارونه جلوه دهند، با صراحت اعلام می کنم، از دستگاه های نظارتی و امنیتی و اطلاعاتی می خواهم، با تمام توان با عناصر نادان و یا نفوذی دشمن برخورد کنند.

محمودی با بیان این که در عرصه های سیاسی تحرکات و حرف هایی زده می شود، تا مسیر مطالبات مردم دچار انحراف شود، تاکید کرد: مردم نسبت به گرانی، بیکاری، تورم، مسائل بانک ها، فساد اداری، حقوق های نجومی و رفتار اشرافی برخی مسئولان گله مندند و اعتراض دارند، اما گویی عده ای در پی حاشیه سازی هستند، روزی اعلام می کنند، که حتی امام زمان(عج) را می شود، نقد کرد، حرفی که حتی یک طلبه مبتدی نیز آن را نمی زند، یک مقام عالی می زند، از مجلس خبرگان رهبری می خواهیم مواضع روشن خود را در برابر این تفکرات خطرناک با صراحت اظهار کنند، زمانی دیگر می گویند، هرکس از دولت انتقاد کند، کم عقل است، یعنی مردم منتقد کم عقل هستند، انتقاد از پیامبر(ص) و معصومین آزاد و از دولت ممنوع است.

امام جمعه موقت ورامین برخی مسئولان را درمانده در پاسخگویی به مردم دانست و گفت: این مسئولان به جای عمل به وعده ها و شعارهای خود، به حاشیه سازی روی آوردند، که به هیچ وجه قابل قبول نیست، بدانید مدیون امام(ره) و شهدا هستید، میزهای شما روی خون شهدا استوار است، بدانید به سرعت دوران خدمت به پایان می رسد، از خود نام نیک و اثر نیک بگذارید و اجازه ندهید ارزش های اسلامی و انقلابی در زمان شما تضعیف شود.

از محضر امام زمان(عج) به دلیل برخی هتک حرمت ها عذرخواهی می کنم

وی ضمن عذرخواهی از امام زمان(عج) به دلیل برخی هتک حرمت ها، گفت: اسلام غریب و شیعه مظلوم است، برخی نااهلان و نامحرمان بر ما مسلط شده اند، البته ملت پای رهبری و نظام ایستاده اند، ولی این نفوذی ها دل ما را خون کرده اند، ما از محضر امام زمان(عج) عذرخواهی می کنیم.

خطیب جمعه ورامین خطاب به روحانیون، بسیجیان، مدیران اجرایی و دلسوزان و آحاد مردم غیور اضافه کرد: متاسفانه در اجرای 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کردیم و نتیجه آن شد، که می بینیم، از بانوان غیور می خواهم، که امروز به مبارزه با این منحرفان بیایند و اجازه ندهند، فضای جامعه مسموم و چنین صحنه های زشتی در خیابان ها دیده شود و از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نیز می خواهم، نفوذی ها و عناصر هم سو با دشمن را شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند.

وی گفت: از دستگاه قضایی نیز انتظار برخورد جدی و سریع داریم، عزل مدیران نالایق، برخورد قاطع و شرعی با هنجارشکنان کم ترین تقاضای مردم از مسئولان دستگاه قضایی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان