ماهان شبکه ایرانیان

آپدیت اندروید اوریو بالاخره به موبایل HTC U Ultra آمد

در روزهای اولیه انتشار اندروید ۸.۰ یا همان اوریو، اچ تی سی از سه موبایلی که این بروزرسانی را دریافت می کنند پرده برداشت: اچ تی سی ۱۰، اچ تی سی ۱۱ و اچ تی سی یو اولترا. دو اسمارت فون اول آپدیت اندروید اوریو را دریافت کرده اند و حالا هم نوبت به یو اولترا رسیده تا به عنوان آخرین موبایل اچ تی سی به اندروید ۸.۰ مجهز شود.

آپدیت اندروید اوریو بالاخره به موبایل HTC U Ultra آمد

در روزهای اولیه انتشار اندروید 8.0 یا همان اوریو، اچ تی سی از سه موبایلی که این بروزرسانی را دریافت می کنند پرده برداشت: اچ تی سی 10، اچ تی سی 11 و اچ تی سی یو اولترا. دو اسمارت فون اول آپدیت اندروید اوریو را دریافت کرده اند و حالا هم نوبت به یو اولترا رسیده تا به عنوان آخرین موبایل اچ تی سی به اندروید 8.0 مجهز شود.

ساعاتی پیش و بعد از ماه ها انتظار، بالاخره اچ تی سی نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای یو اولترا منتشر کرد. البته در حال حاضر تنها کاربران سه کشور تایوان، هند و ایتالیا این آپدیت را دریافت می کنند ولی احتمالا تا هفته های آتی، شاهد عرضه بروزرسانی جدید یو اولترا در بازارهای بیشتری خواهیم بود.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این آپدیت حدود 1.6 گیگابایت حجم دارد و به جز بعضی بهبودهای سیستمی و داشتن پچ امنیتی که اچ تی سی ماه ژانویه منتشر کرد به تغییر دیگری اشاره نشده است. با بروزرسانی یو اولترا، اچ تی سی جزو اولین شرکت هایی خواهد بود که کارش با اندروید اوریو به اتمام رسیده و حالا تایوانی ها باید منتظر اندروید P بمانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان