برای خیلی از ما رایحه و عطر خوش، تحریک‌کننده است. بعضی عطرهای خاص قدرت این را دارند که ما را به زمان دیگری در زندگی‌مان ببرند و خاطره‌ای فراموش شده را به یاد ما بیاورند. شما می‌توانید با استفاده از مواد موجود در طبیعت، بهترین عطرها را به خانه خود دعوت کنید. اما انتخاب یک رایحه شخصی برای خود می‌تواند کار بسیار سختی باشد. در ادامه مطلب درباره بهترین رایحه طبیعی برای متولدین هر ماه از سال بخوانید.

متخصصان برجسته در موسسه طراحی با گل در نیویورک، با بررسی ویژگی‎های متولدین هر ماه سال به رایحه‌ای مناسب برای هر فرد رسیده‌اند. علاوه بر این Michelle Gagnon  کیمیاگر بیولوژیک، مشاور، آروماتراپیست و مؤسس شرکت MKG Bio Alchemy که به طور خاص بر روی ترکیبات گیاهی طبیعی و روغن‌های معطر کار می‌کند، درباره خواص منحصر به فرد هر رایحه و اینکه چگونه هرکدام ویژگی‌های خاص متولدین هر ماه از سال را منعکس می‌کنند، تحقیق کرده است. در نتیجه پژوهش‌های این متخصصین مطلبی تحت عنوان «12 رایحه خوش طبیعی برای متولدین 12 ماه سال» فراهم شده است که در ادامه خواهید خواند.

در مطلب «» می‌توانید روش آوردن رایحه‌های خوش طبیعی به خانه را بیاموزید.

مهر

در شخصیت متولدین مهر تعادل برقرار است، بنابراین عطری هم که برای آنها انتخاب شده، ترکیبی متعادل و سرشار از هارمونی رایحه بابونه و گل نرگس است. رایحه مست‌کننده نرگس طراوت‌بخش و دارای انرژی بهاری است. بابونه هم عطری دلپذیر دارد. اگر مهر ماهی هستید که کینه به دل دارید یا می‌خواهید از بحث و مشاجره دوری کنید، چیزی مثل بابونه احساسات شما را آرام می‌کند.

رایحه ماه تولد

آبان

عطری تشکیل شده از رایحه گل سنبل و مریم برای شخصیت پرشور و مرموز متولد آبان که تمایل به داشتن زندگی عمیق درونی دارد، مناسب است. متولدین آبان افرادی حساس، بازیگوش، پرشور و جذاب هستند و گیاهی که با شخصیت آنها همخوانی دارد، سنبل است که در بهار، حتی وقتی که هنوز برف بر روی زمین است، بیرون می‌آید. این گل کمی لجباز است و مانند یک دوست خوب می‌ماند و هروقت به آن نیاز داشته باشید در کنار شماست. این گل‌ها همانند آبانی‌ها به قلب انسان راه پیدا می‌کنند.  

رایحه ماه تولد

آذر

آذر ماهی‌های خون گرم و خوش مشرب احتمالاً از رایحه پرتقال توسرخ، میخک، لیمو، رزماری و زعفران لذت خواهند برد. این مخلوط گیاهی قوی، پر از طعم مواد غذایی است. رایحه مرکبات شادی‌آور، انرژی بخش و پاکسازی کننده است. همچنین در این مخلوط ادویه‌هایی گرم و قوی وجود دارند که می‌توانند توان را بازیابی کنند. یکی از ضعف‌های متولدین آذر عجول بودن آنها است که زعفران که کلید موفقیت این عطر است، با ظرافت و شیرینی خود به آنها صبر را می‌آموزد.

رایحه ماه تولد