تصاویر زنده بیشتری از گلکسی اس ۸ فاش شد؛ برادر کوچک و بزرگ در کنار هم

سامسونگ پرچمدار جدیدش را برخلاف سال های گذشته در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی نکرد تا رویدادی اختصاصی و بزرگ برای آن تدارک ببیند و از طرفی مجبور نباشد دست و پا شکسته از چیپست اخیراً معرفی شده اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کند.

تصاویر زنده بیشتری از گلکسی اس 8 فاش شد؛ برادر کوچک و بزرگ در کنار هم

سامسونگ پرچمدار جدیدش را برخلاف سال های گذشته در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی نکرد تا رویدادی اختصاصی و بزرگ برای آن تدارک ببیند و از طرفی مجبور نباشد دست و پا شکسته از چیپست اخیراً معرفی شده اسنپدراگون 835 استفاده کند.

اما حقیقت ماجرا این است تا اینجای کار که هنوز حدود 3 هفته تا مراسم Galaxy Unpacked در نهم فروردین ماه فرصت داریم، عملاً هیچ چیزی برای رونمایی باقی نمانده و نه فقط با شمایل دقیق و کامل، بلکه با مشخصه های سخت افزاری گلکسی اس 8 نیز آشنا هستیم.

همانطور که از مدت ها پیش گفته می شود پرچمدار جدید سامسونگ در دو نسخه معمولی و پلاس با صفحات نمایش 5.8 و 6.2 اینچی و هر دو مجهز به نمایشگری با لبه های خمیده روانه بازار خواهند شد و خبری از نسخه فلت نخواهد بود.

هرچند با توجه به کاهش چشم گیر حاشیه های دور نمایشگر این دو تلفن هوشمند، با دیوایس های خیلی بزرگی طرف نخواهیم بود و گفته می شود نسخه 5.8 اینچی گلکسی اس 8 تقریباً هم اندازه موبایل 5.5 اینچی گلکسی اس 7 خواهد بود.

بعد از آنکه چند ویدیو و تصویر زنده از نسخه های مشکی و سفید رنگ موبایل مورد بحث را مشاهده کردیم و متوجه شدیم احتمالاً تاریخ عرضه گلکسی اس 8 به تعویق خواهد افتاد، تصاویر واقعی دیگری منتشر شده است.

جالب توجه ترین نکته تصویری است که هر دو مدل معمولی و پلاس پرچمدار کره ای را در کنار یکدیگر نمایش می دهد و از طول بلندتر اما عرض نه چندان زیادتر مدل پلاس حکایت می کند. در ادامه نیز می توانید سایر تصاویر موبایل را از زوایای محتلف تماشا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر