ماهان شبکه ایرانیان

اخوان: از ویسی سوال کردیم و اولتیماتومی در کار نبوده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید به دلیل نتایج ضعیف از ویسی توضیح خواسته شده اما اولتیماتومی در کار نبوده است.

اخوان: از ویسی سوال کردیم و اولتیماتومی در کار نبوده است

مهدی اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این که ویسی اعلام کرده پیش از بازی با ذوب آهن به او اولتیماتوم داده است، اظهار کرد: حق طبیعی باشگاه است که از سرمربی‌اش درباره نتایج سوال کند. ما این کار را به عنوان سوال در نظر می‌گیریم، اما برخی به آن می‌گویند اولتیماتوم. به‌ هر حال سرمربی باید نسبت به نتایج به عملکرد تیمش حساسیت نشان دهد و باشگاه نیز در این مورد حق دارد از او توضیح بخواهد.

وی افزود: همیشه گفته‌ام که باید حق را شنید. قطعا ویسی هم به ما در این زمینه حق می‌دهد. البته ما هم خبر اولتیماتوم را از رسانه‌ها شنیده‌ایم، اما خوشبختانه مشکلی نیست و با برد ذوب آهن اوضاع بهتر شده است. به‌ هر حال نظر ویسی این بوده که مسئولان باشگاه تیم را تایید و پشتیبانی کنند. این صحبت‌ها در این خانواده‌ مطرح می‌شود و بهتر است برداشت بدی از آن نشود. بعضی‌ها دوست ندارند که ما در کنار هم باشیم، ولی ما علاقمند هستیم حالا حالاها با هم کار کنیم. بهتر است سوء تفاهم‌ها بر طرف شود و نیاز است در این زمینه  با هم صحبت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای نیمکت تیم در فصل آینده خواهند گرفت، گفت‌: فعلا معلوم نیست که چه کسی سرمربی سپاهان در فصل آینده خواهد بود. باشگاه از ویسی برنامه خواسته، اما نظر او این بود که فعلا روی بازی‌ها تمرکز داشته باشد.

اخوان افزود: امسال اگر بدشانسی نمی آوردیم در رتبه بسیار بهتری قرار داشتیم. در شش بازی به خاطر عملکرد ضعیف داوران نتوانستیم نتیجه‌ لازم را بگیریم. با این حال به کسب سهمیه امیدواریم، اما می دانیم که کارمان بسیار سخت شده است.

وی در پایان در مورد عملکرد سرور جپارف بعد از پیوستن به این تیم به ایسنا، گفت‌: از عملکرد جپارف راضی هستیم و علاقمندیم سال آینده در کنارمان بماند، اما باید ببینیم که سرمربی فصل آینده کیست و چه نظری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان