گروه طراحی و تولیدی چرم درسا که چند ماه پیش عقد قرارداد همکاری را خود با برند مشهور طراحی و تولید کریستال‌های لوکس سواروسکی اعلام کرد از مدل‌های جدید خود رونمایی کرد. همکاری با سواروسکی موجب می‌شود درسا بتواند دانش خود را در جنبه‌های مختلف غنی‌تر کند و رفته رفته به یک برند جهانی تبدیل شود.
این محصولات با تگ منحصر به فرد و با یک کد 16 رقمی قابل رهگیری در وب سایت درسا و در دسترس مشتریان و متقاضیان سبک خاص و علاقه‌مندان به محصولات لوکس قرار خواهد گرفت.

25 اکتبر 2017 (3 آبان 96) مراسمی به میزبانی سواروسکی و با حضور 56 برند از 17 کشور در شهر دبی برگزار شد و همکاری دو برند چرم درسا و سواروسکی به صورت رسمی اعلام شد؛ و بعد از 5 ماه از اعلام همکاری این دو برند کلکسیون‌هایی طراحی شد و نوبت به رونمایی از آن‌ها در ایران فرا رسید.

18 اسفند 96 طی مراسم رسمی و با حضور مدیران این دو شرکت رو نمایی از 4 گروه از محصولات مشترک و جدید چرم درسا و سواروسکی در عمارت خانه درسا شریعتی انجام شد. این مراسم با حضور مدیر عامل سواروسکی و بنیان‌گذاران چرم درسا برگزار شد.

در این مراسم از کلکسیون‌هایی با طراحی برگرفته از نقوش اصیل ایرانی؛ با استفاده از کریستال‌های درخشان سواروسکی رونمایی شد.

تیم درسا با اشاره به اهمیت این همکاری افزودند: «همکاری با شرکت سواروسکی در راستای انتقال دانش در تمامی زمینه‌ها اعم از طراحی و ... رقم خورد.»

این محصولات به زودی در فروشگاه‌های معتبر درسا در دسترس علاقمندان این دو برند مشهور و سرشناس قرار خواهد گرفت.

چرم درسا و سواروسکی

چرم درسا و سواروسکی

چرم درسا و سواروسکی

چرم درسا و سواروسکی

چرم درسا و سواروسکی