اگر به دنبال گلدان‌هایی زیبا، جالب، منحصر به فرد و مدرن هستید، این مطلب را بخوانید. گیاهان آپارتمانی شما با این گلدان‌های هوشمند هیچ‌وقت دچار کمبود نور نمی‌شوند، آب بیش از حد به آنها نمی‌رسد و یا ضعیف و پژمرده به نظر نمی‌رسند.

گلدان مکعبی Boskke

برای اینکه بفهمید گیاه شما نیاز به آب دارد یا نه، فقط باید نگاهی به آب داخل مکعب شفاف بیندازید و مقدار آب مورد نیاز را بسنجید. این گلدان ریشه و خاک گیاه را به زیبایی به نمایش می‌گذارد.

گلدان مدرن

گلدان شناور

اشتباه نکنید! این گلدان جادویی نیست. بلکه در آن سیستم کشش مغناطیسی به نام LYFE به کار رفته است که به شما اجازه می‌دهد، گیاه خود را وسط هوا پرورش دهید.

گلدان مدرن

گلدان موزیکال Lisimke

وقتی شما گیاه داخل این گلدان را لمس می‌کنید، موسیقی نواخته شده با پیانو پخش خواهد شد. همچنین می‌توانید با بلوتوث به سیستم گلدان نصب شده و آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهید. 

گلدان مدرن

گلدان چرخان Voltasol

این گلدان‌های چرخان که Voltasol نام دارند، راه‌حلی مناسب برای گیاهانی هستند که به خاطر کمبود نور ناقص می‌شوند. همانطور که خورشید حرکت می‌کند، این گلدان‌ها هم همراه با آن می‌چرخند و نور کامل را دریافت می‌کنند.

گلدان مدرن

گلدان مدرن

گلدان - آکواریوم

وقتی ماهی داشته باشید، دیگر نیازی به کود و آبیاری نیست. یکی از این گلدان‌ها در آشپزخانه بگذارید و در آن سبزیجاتی مثل ریحان و نعناع بکارید تا یک باغچه سبزیجات درجه یک در خانه داشته باشید.

گلدان مدرن

گلدان  - آباژور Ambienta

این آباژور با تکنولوژی هیدروپونیک باعث می‌شود محیطی مناسب برای رشد انواع سبزیجات و گیاهان فراهم شود و در عین حال میزان نور و آب مصرفی و هدر رفته نیز کاهش یابد.

گلدان مدرن

گلدان مدرن

گلدان تاشو

این گلدان‌های سیلیکونی انعطاف‌پذیر، تکنولوژی بسیار ساده اما هوشمندانه دارند. همانطور که گیاه شما رشد می‌کند، این گلدان هم بزرگ می‌شود. بنابراین شما می‌توانید یک گیاه را از جوانه زدن تا وقتی که تبدیل به یک گیاه بالغ شود، بدون عوض کردن گلدان، پرورش دهید.

گلدان مدرن

لوسترهای گیاهی Mygdal

این چراغ‌ها اشعه‌هایی را از خود متصاعد می‌کنند که گیاه حتی در تاریک‌ترین فضاها هم می‌تواند داخل آن رشد کند.

گلدان مدرن

گلدان مدرن

گلدان فیلی خودآبیار

این گلدان‌های جالب و زیبا کاملاً مستقل هستند. فقط کافیست هر هفته مقداری آب داخل خرطوم فیل بریزید تا خود رطوبت لازم برای گیاه را به طور منظم فراهم کند.

گلدان مدرن

گلدان مدرن