ده برند برتر خودرو سال ۲۰۱۸ از نگاه یو اس نیوز!

یافتن بهترین خودرو می‌تواند مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه به نظر برسد، اما اگر تمرکز شما تنها به چند برند خودرو ساز محدود شود جست و جوی شما می‌تواند به امری آسان‌تر تبدیل شود

ده برند برتر خودرو سال 2018 از نگاه یو اس نیوز!

یافتن بهترین خودرو می‌تواند مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه به نظر برسد، اما اگر تمرکز شما تنها به چند برند خودرو ساز محدود شود جست و جوی شما می‌تواند به امری آسان‌تر تبدیل شود. کمپانی‌های خودرو زیادی در آمریکا مشغول به کار هستند اما همه برند‌ها یکسان ساخته نشده‌اند چرا که برخی از این خودروسازان دارای چندین خودرو هستند که در بخش‌های خود دارای برتری می‌باشند. عنوان برند برتر خودرو ما، خودرو سازانی که موفق به کسب بهترین امتیازات کلی برای خودرو‌های خود شده‌اند را مشخص می‌کند. این برند‌ها براساس لیست رتبه بندی خودرو جدید ما که به وسیله توافق جمعی مطبوعات بخش خودرو آمریکا برگزیده‌ شده‌ و یک ارزیابی واقع گرایانه از کیفیت، عملکرد، و ارزش برند نیز به شمار می‌رود انتخاب شده‌اند. اما لازم به ذکر است که امتیازات داده شده توسط U.S. News می‌توانند همزمان با تهیه داده‌های جدید و تحلیل ‌آن‌ها طی زمان تغییر کند در نتیجه برای اطلاع از به روزترین امتیازات،‌ از مشاهده آخرین نقد و بررسی‌ها اطمینان حاصل کنید.

در ادامه برای اطلاع از برترین برند‌های خودرو در سال 2018 همراه ما باشید:

10) مینی

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫1

در حال حاضر کمپانی مینی در حال فروش تنها دو مدل در بازار خودرو آمریکا است. مدل مینی کوپر 2018 در دو مدل هاچ بک با طراحی متمایز دو در و چهار در با شروع قیمتی از 21٫600 دلار به فروش می‌رسد. این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما در جایگاهی پایین‌تر از پیشرو‌های این بخش قرار دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو می‌توان به موتور‌های توربو شارژ سر زنده، هندلینگ چابک، و اندازه مناسب خیابان‌های شهری اشاره کرد. مدل مینی کوپر Clubman 2017، نسخه بزرگ شده‌ی مینی کوپر است که دارای اتاق با کیفیت به همراه فضای کافی برای پنج سرنشین و فضای حمل بار فراوان که از طریق در‌های پشتی قابل دسترس خواهد بود، می‌باشد. این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما،‌ در جایگاه نیمه به پایین قرار دارد. مدل Clubman با شروع قیمت 24٫100 دلار در نمایشگاه‌های خودرو به فروش می‌رسد.

9) هیوندا

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫17

کمپانی هیوندا دارای یک خط تولید خودرو جدید است که یک طیف از هیوندا اکسنت 14٫745 دلاری تا هیوندا آزِرا 34٫100 دلاری را در بر می‌گیرد. مدل اکسنت در دو ورژن سدان یا هاچ بک موجود است و در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت دارای جایگاهی نسبتا پایینی قرار دارد. مدل آزرا جایگاهی نزدیک به انتهای لیست خودرو‌های سایز بزرگ را به خود اختصاص داده است. بالاترین جایگاه‌ها در خط تولید این کمپانی را مدل محبوب هیوندا سوناتا 2018 که در رتبه پایین‌تر از پیشرو‌های بخش خودرو‌های سایز متوسط قرار دارد و مدل هیوندا الانترا 2018 که جایگاهی تقریبا در بالای بخش پر رقابت خودرو‌های کامپکت را از آن خود کرده، تشکیل می‌دهند. این خودرو ساز کره‌ای همچنین در حال عرضه مدل یونیک 2017 که به دو صورت تمام برقی و هیبرید ارائه می‌گردد می‌باشد. ورژن هیبرید پلاگ این یونیک نیز به زودی قابل دسترس خواهد بود. پایین‌ترین رده در خط تولید این شرکت را مدل سالخورده هیوندا ولستر 2017 که یک خودرو کامپکت با ظاهری اسپورت است تشکیل می‌دهد. تمامی خودرو‌های جدید محصول کمپانی هیوندا همراه با یک گارانتی پنج ساله یا شصت هزار مایلی و یک گارانتی ده ساله یا صد هزار مایلی عرضه می‌گردند.

7) فولکس واگن (مساوی)

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫2

خط تولید خودرو جدید شرکت فولکس واگن شامل مدل‌های نمادینی مانند مدل فولکس واگن بیتل 2017 و فولکس واگن گلف GTI 2017 می‌شود. مدل GTI یکی از هاچ بک‌های اسپورت اصیل موجود در آمریکا بود و همچنین یکی از برترین مدل‌های لیست خودرو‌های کامپکت ما نیز به حساب می‌آید. از دیگر خودرو‌های موجود در خط تولید این شرکت می‌توان به مدل هاچ بک فولکس واگن گلف 2017، مدل سدان کامپکت Jetta 2017، و مدل سدان سایز متوسط جادار فولکس واگن Passat 2017 اشاره کرد. مدل گلف Sportwagon 2017 هنگامیکه در تریم Alltrack خود (که در تصویر بالا قابل مشاهده است) به سیستم دو دیفرانسیل مجهز باشد، می‌تواند جایگزینی قدرتمند برای یک شاسی بلند کامپکت به شمار برود. بیشتر مدل‌های 2018 کمپانی فولکس واگن توسط گارانتی پایه جدید شش ساله یا هفتاد و دو هزار مایلی این شرکت پشتیبانی می‌شوند که این طولانی‌ترین گارانتی استاندارد در صنعت خودرو به حساب می‌آید.

7) داج (مساوی)

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫2

خودرو‌‌های قرار گرفته در خط تولید خودرو جدید کمپانی داج برای عناوین بهترین برند خودرو ما از یک مدل کوپه اسپورت سایز بزرگ، یک سدان سایز بزرگ، و سوپر اسپورتی که این بار به عنوان یک مدل 2018 باز نخواهد گشت، تشکیل می‌شود. تولید مدل داج وایپر 2017 به پایان خود رسیده و این پایانی برای راه طولانی این اتومبیل سوپر اسپورت لوکس ده سیلندر خواهد بود. اگرچه این به معنای پایان کار خودرو‌های پرفورمنس داج نیست. هر دو مدل داج چلنجر 2018 و داج چارجر 2018 برای رساندن عملکرد خود از نسبتا سریع به بیش از اندازه سریع می‌توانند به موتور‌های قدرت‌مند‌تری تجهیز شوند. در کف خط تولید این دو خودرو موتور‌های شش سیلندری قرار گرفته‌اند که قادر به تولید قدرتی برابر با 300 اسب بخار بوده و مجهز به سیستم جفت دیفرانسیل نیز می‌باشند. اما در راس خط تولید مدل‌های چارجر و چلنجر است که داج پر سر و صدا ظاهر می‌شود. مدل‌های چارجر Hellcat و چلنجر Hellcat Widebody برای رسیدن به عملکرد حداکثر خود دارای یک موتور هشت سیلندر سوپر شارژ با خروجی قدرت سرسام آور 707 اسب بخار می‌باشند. مدل چارجر Hellcat در مسیر رسیدن به سرعت اوج 204 اسب بخاری خود قادر است در تنها 3٫7 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت یا 60 مایل در ساعت برسد. اگر این میزان قدرت نیز رضایت بخش نیست کمپانی داج همچنین در خط تولید خود یک هیولای 840 اسب بخاری به نام چلنجر Demon در اختیار دارد که صرفا جهت مسابقات دِرَگ رِیس ساخته شده است.

6) سوبارو

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫24

بسته به نظرات مختلف، قابل شناسایی‌ترین خودرو کمپانی سوبارو یکی از دو مدل پرفورمنس بالای سوبارو WRX 2018 یا مدل واگن سوبارو Outback 2018 که جایگزینی بسیار خوب برای یک خودرو شاسی بلند به شمار می‌رود می‌باشد. در رتبه بندی خودرو جدید ما شرکت سوبارو دارای چندین اتومبیل است که عملکرد خوبی در سطوح خود نشان داده‌اند. به طور مثال مدل Outback دارای جایگاهی نزدیک به راس لیست خودرو‌های واگن ما می‌باشد در حالیکه مدل سوبارو BRZ 2017 در اواسط رتبه بندی خودرو اسپورت ما قرار گرفته است. به علاوه این خودرو ساز مدل‌های هاچ بک و سدان کامپکت ایمپرِزا را نیز در کنار مدل سدان سایز متوسط لگاسی 2018 ارائه می‌دهد. تمامی مدل‌های کمپانی سوبارو به استثنای مدل کوپه اسپورت BRZ 2017 از سیستم دو دیفرانسیل به صورت پیش فرض بهره می‌برند. مدل BRZ تنها به همراه یک سیستم دیفرانسیل عقب متمرکز بر پرفورمنس قابل دسترس است.

5) تویوتا

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫42

کمپانی تویوتا دارای یکی از وسیع‌ترین صفوف خودرو‌های جدید موجود در آمریکا می‌باشد. رهبری این صفوف را تویوتا کمری 2018 پرفروش با رتبه برتر خود بر عهده دارد. این خودرو که برای سال 2018 مجدداً طراحی شد به صورت مدل‌های سدان سایز متوسط هیبرید و بنزینی عرضه می‌شود. دیگر مدل‌های این خودرو ساز که دارای رتبه بالایی در بخش‌های مختلف هستند شامل تویوتا آوالون 2018 و آوالون هیبرید می‌شود که در لیست خودرو‌های سایز بزرگ جایگاه‌های برتر را از آن خود ساخته‌اند. مدل چابک تویوتا 86 2017 نیز در رتبه‌ای پایین‌تر از پیشگامان رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما قرار دارد. اگرچه مدل پریوس اولین خودرو هیبرید فروخته شده در آمریکا نبوده اما اولین تصویر ایجاد شده در ذهن مردم هنگامیکه نام هیبرید شنیده می‌شود تویوتا پریوس است. میزان مصرف سوخت محاسبه شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست برابر 58 مایل بر گالن در شهر و 53 مایل بر گالن در بزرگراه است. این خودرو همچنین در جایگاه برتر رتبه بندی رقابتی خودرو کامپکت ما قرار گرفته و موفق به دریافت عنوان بهترین خودرو هیبرید مقرون به صرفه سال 2017 نیز شد. مدل تویوتا یاریس iA 2018 نیز یکی از خودرو‌هایی است که در لیست خودرو‌های ساب کامپکت ما در جایگاه خوبی قرار دارد. خط تولید کنونی تویوتا شامل چندین مدل با امتیازات قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی بی نقص یا نزدیک به بی نقص می‌شود که این موضوع به این معناست که هزینه طولانی مدت مالکیت خودرو‌های این برند احتمالا کمتر از بسیاری از رقبا خواهد بود. تویوتا همچنین با تجهیز کردن بیشتر خودرو‌های خود با سیستم‌های کمک راننده و ایمنی برقی پیشرفته به عنوان امکانات پیش فرض، پیشتاز در صنعت خودرو سازی است.

4) شورولت

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫48

احتمالا خط تولید جدید هیچ یک از برند‌های موجود در این لیست به متنوع بودن خط تولید شرکت شورولت نخواهد بود. در میان خودرو‌های این کمپانی که دارای رتبه‌های‌ برتری هستند می‌توان به مدل ساب کامپکت سونیک و مدل کوپه اسپورت شورولت کامارو اشاره نمود. هر دو مدل سدان شورولت مالیبو و شورولت ایمپالا 2018 در سطوح مربوط به خود، نزدیک به جایگاه نخست قرار دارند. در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما مدل مقرون به صرفه، چابک، و به خوبی مجهز شده‌ی شورولت سونیک 2018 یکی از جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص داده است. همچنین در رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط مدل‌های سدان شورولت مالیبو و مالیبو هیبرید 2018 با داشتن تکنولوژی سرگرمی پیشرفته و صندلی‌های پشتی جادار، رتبه‌های بالایی را از آن خود ساخته‌اند. این کمپانی همچنین مدل رتبه بالای شورلوت کامارو 2018 را در دو سبک بدنه کوپه و کروکی همراه با آپشن‌های پرفورمنس فراوان عرضه می‌کند. اگر به دنبال جایگزین حتی اسپورت‌تری هستید مدل شورولت کوروِت 2018 در جایگاهی در نیمه بالای لیست خودرو‌های اسپورت لوکس ما قرار دارد. از طرف دیگر این کمپانی مدل تمام برقی بولت 2018 را در میان محصولات خود دارد که یک خودرو هاچ بک مجهز به باطری با محدوده 238 مایل است و در جایگاه سوم لیست خودرو‌های کامپکت قرار می‌گیرد. اکثر خریداران شورولت بولت واجد شرایط یک اعتبار مالیاتی فدرال خودرو برقی 7500 دلاری می‌شوند. تقریباً تمامی مدل‌های شورولت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اُتو، یک اتصال داده نسل چهارم LTE، یک هات اسپات وای فای همراه، و سیستم Teen Driver که به والدین امکان نظارت بر نحوه رانندگی رانندگان جدید را می‌دهد، را به صورت پیش فرض یا به عنوان آپشن قابل دسترس ارائه می‌دهند.

3) کیا

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫5

مدل کیا سول 2018 دارای بیشترین امتیاز در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما می‌باشد اما این خودرو تنها یکی از چندین محصول کمپانی کیا است که در بخش‌هایی که این کمپانی در آن‌ها به رقابت مشغول است دارای برتری نسبت به سایر رقبا می‌باشد. مدل کاملاً جدید کیا اِستینگِر 2018 به سرعت جایگاه بالایی در لیست خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما پیدا کرد. کمپانی کیا در حال حاضر انواع مختلفی از خودرو‌های خود را در آمریکا به فروش می‌رساند شامل هاچ بک و سدان چهار در کیا ریو 2018 که در جایگاهی نزدیک به پیشتازان این سطح در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما قرار دارد نیز می‌شود. نزدیک به راس خط تولید این شرکت مدل سدان کیا کادِنزا 2017 قرار دارد که جایگاهی نزدیک به رتبه نخست لیست خودرو‌های سایز بزرگ ما را به خود اختصاص داده است. هر دو مدل کیا اپتیما و فورته 2018 به ترتیب در جایگاه یک سوم برتر لیست خودرو‌های سایز متوسط و خودرو‌های کامپکت ما قرار گرفته‌اند. کمپانی کیا نیز همانند برند خواهد خود یعنی هیوندا، تمامی خودرو‌های خود را به وسیله یک گارانتی پایه پنج ساله یا شصت هزار مایلی و یک گارانتی رانشگر ده ساله یا صد هزار مایلی پشتیبانی می‌کند.

2) هوندا

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫625

کمپانی هوندا دهه‌‌هاست که با خودرو‌های محبوب و قابل اطمینان خود مانند سدان‌های قابل احترام آکورد و سیویک شناخته شده است. با این حال خط تولید این شرکت تنها به این دو خودرو محدود نبوده و در خط تولید این کمپانی برترین خودرو ساب کامپکت و یک مجموعه در حال رشد از خودرو‌های سوخت جایگزین یافت می‌شود. اتومبیل‌های هوندا همواره عملکرد منحصر به فردی در رتبه بندی خودرو جدید ما از خود نشان داده‌اند. خانواده گسترده هوندا سیویک 2018 اکنون اعضایی از جمله سبک بدنه سدان، کوپه، و هاچ بک به علاوه تریم‌های پرفورمنس Si و Type R (که در تصویر بالا قابل مشاهده است) می‌باشد. این خودرو دارای یکی از بالاترین رتبه‌ها در بخش خودرو‌های کامپکت ما است. مدل آکورد برای سال 2018 به طور کامل باز طراحی شده و مدل جدید جایگاهی نزدیک به رتبه نخست خودرو‌های سایز متوسط را از آن خود ساخته است. در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما هوندا فیت 2018 در رتبه نخست قرار دارد. این اتومبیل دارای یک اتاق انعطاف پذیر است که می‌تواند برای حمل ترکیبات مختلف بار و مسافرین به صورت دلخواه تنظیم گردد. گروه هوندا کلاریتی 2018 که به تازگی در حال ورود به بازار است از دسته خودرو‌های سوخت جایگزین بوده و شامل یک مدل پلاگ این هیبرید، یک مدل برقی مجهز به باطری، و یک مدل هیدروژنی می‌شود. این گروه در خط تولید خودرو سبز این برند به هوندا آکورد 2017 ملحق خواهند شد.

بهترین برند خودرو : مزدا

میانگین رتبه بندی کلی : 8٫633

کمپانی مزدا برای ساخت خودرو‌های کارآمد در کنار برتری در زمینه عملکرد شهرت دیرینه‌ای دارد که قابل مقایسه با رقبای مرسوم نیست. از هر شش مدلی که این کمپانی در آمریکا به فروش می‌رساند نیمی از آن را خودرو تشکیل می‌دهد که مدل محبوب مزدا MX-5 میاتا 2017 نیز جزئی از این سه خودرو است. مدل میاتا که جایگاه نخست رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما را در اختیار دارد در حال حاضر در دو سبک بدنه متفاوت عرضه می‌گردد. یک نسخه رودستر مرسوم و یک ورژن تارگا با سقف محکم جمع شدنی برقی. هندلینگ چابک از جمله ویژگی‌های شناخته شده در بازار خودرو‌های کامپکت نیست. با این حال مدل مزدا 3 2018 با هندلینگ فوق العاده خود در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما با رتبه نخست فاصله کمی دارد. اما این تنها ویژگی منحصر به فرد مزدا 3 2018 نیست. این خودرو همچنین با مصرف سوخت 28 مایل بر گالن در شهر و 38 مایل بر گالن در بزرگراه یکی از کارآمد‌ترین مدعیان این بخش نیز به شمار می‌رود. مدل مزدا 6 2017 نیز یک اتومبیل سدان بسیار خوب در یک بخش پر رقابت است. این خودرو سدان با داشتن پویایی رانندگی‌ بی همتای خود در نیمه برتر رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما جای گرفته است. این خودرو نیز همانند همتای خود یعنی مزدا 3، نسبت به بسیاری از رقبا دارای مصرف سوخت بسیار تاثیر گذاری می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر