پرونده‌ای برای مهاجمین به بیرانوند!

استقلال خوزستان عناصر هجومی خطرناکی دارد که در بازی روز پنج شنبه می توانند برای خط دفاع پرسپولیس دردسر ساز شوند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی باید به مصاف تیم پرسپولیس برود.


مربع هجومی تیم پورموسوی با سرعت و تکنیک بالا در ضد حملات هستند و می توانند تیم قرمزپوش پایتخت را اذیت کنند.


باهم این بازیکن هجومی این تیم را مرور می کنیم که به احتمال فراوان ٤ بازیکن از این تعداد در بازی فیکس هستند:

حسن بیت سعید:

آقای گل فصل قهرمانی استقلالی های خوزستان امسال هم آقای گل تیمشان است، اوکه در ورزشگاه آزادی چند هفته قبل برابر استقلال تهران گلزنی کرد حال بدنبال تکرارش در بازی با پرسپولیس است.
او فصل قبل ٢ گل به تیم برانکو زده بود و راه آن را به خوبی بلد است.او در بازی آسیایی نیز یک پاس گل زیبای سه امتیازی به نانگ داد.

آلویس نانگ:


مهاجم کامرونی استقلال خوزستان باهوش است و کلاس بالایی در فوتبالش دیده می شود. نانگ که در لیگ قهرمانان آسیا گل سه امتیازی برای تیمش زده است می خواهد بازهم با لباس استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی گلزنی کند.
گل سالم او در بازی با استقلال تهران به اشتباه آفساید اعلام شد.

مهدی مومنی:

مهدی مومنی ٥ پاس گل در لیگ برتر داده و با سرعتش می تواند خط هافبک و دفاع هر تیمی را به هم بریزد. مومنی با پاسهای در عمق و دقیقش می تواند برابر پرسپولیس عالی عمل کند.

آرش افشین:


مهاجم رامهرمزی استقلال خوزستان هنوز طلسم گلزنی اش از نیم فصلی که به این تیم آمده، نشکسته اما تاثیرگذار بوده و توانسته نمره قبولی در بازی ها بگیرد.
گل او در بازی فولاد- پرسپولیی در ثانیه های پایانی که باعث شد در نهایت فصل فولاد بالاتر از پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شود، می تواند انگیزه مضاعفی برای او باشد تا طلسمش در ورزشگاه آزادی بکشند.

مهدی زبیدی: 

زبیدی در بازی قبل برابر ماشین سازی به عنوان بازیکن فیکس در زمین حضور یافت و توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و پاس گل سه امتیازی تیمش را بدهد. پورموسوی امیدوار است زبیدی به وضعیت فوق العاده فوتبالی قبل از مصدومیتش باز گردد.

 

عکس: سجاد ایمانیان


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان