فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

«ایستادگی» صفت بارز ملت ایران در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است

پردیس- فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: «ایستادگی» صفت بارز ملت ایران در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است.

«ایستادگی» صفت بارز ملت ایران در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی شاهچراغی صبح دوشنبه در مراسم تودیع فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید مقاومت بسیج ناحیه پردیس، طی سخنانی فعالیت 60 ماهه فرمانده سابق بسیج این شهرستان را توام با موفقیت خواند و گفت: ایستادگی عامل موفقیت این فرمانده بوده و ایستادگی کلیدواژه رشد و پیشرفت ملت ها است.

وی ایستادگی را صفتی دانست، که ملت ایران در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به آن مزین بوده اند و گفت: ایستادگی ملت ایران در تمام عرصه ها زبانزد است، که یکی از نمادهای ایستادگی ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی بود، این ایستادگی ها با تکیه بر ایمان ملت ما است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ایستادگی در برابر فشارها و تحریم های دشمنان را نمونه ای دیگر از ایستادگی ملت شهیدپرور ایران خواند و گفت: اراده خداوند این است که هر کجا که مشاهده کند مردمی بر آرمان‌ها، خواسته و اراده او ایستادگی کنند، خدا وارد میدان می‌شود، واقعه عاشورا از جنس ایستادگی است، زمانی که سیدالشهدا (ع) و اصحاب آن حضرت در مقابل ظلم ایستادند خداوند به آن ها عظمت، شرافت و ماندگاری اعطا کرد.

شاهچراغی رمز ماندگاری شهدا را ایستادگی خواند و گفت: ایستادگی سبب جاودانگی می شود، برای رسیدن به صفت ایستادگی نیز نیاز به ایمان به خدا داریم، چرا که ایمان سبب ثبات قدم و اطمینان خواهد شد.

وی با تاکید بر ارتباط فرمانده جدید ناحیه مقاومت پردیس با مسئولان گفت: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز توجه به مناطق محروم باید توسط فرمانده جدید پیگیری شود، چرا که وظیفه اصلی سپاه خدمت به مردم است.

بر اساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه فرمانده مقاومت بسیج ناحیه پردیس، با حضور حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس و جمعی از بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی  در سالن اجتماعات مسجد جامع پردیس برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر