هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

بیرانوند: الوصل دو راه بیشتر ندارد/ کارمان برابر حریف سخت است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه چند بازیکن الوصل برای بازی برگشت حضور دارند کار ما را برای گرفتن سه امتیاز سخت کرده است.

بیرانوند: الوصل دو راه بیشتر ندارد/ کارمان برابر حریف سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیم های الوصل و پرسپولیس حضور یافته بود در مورد این دیدار گفت: ابتدا باید خسته نباشید بگویم به مدیریت و کادر فنی باشگاه ها که تاکنون توانسته اند با حمایت هایشان باعث شوند بازیهای خوبی انجام دهیم. 

وی ادامه داد: پرسپولیس تنها تیمی است که نسبت به فصل گذشته بازیکن جدیدی را به فهرست خود اضافه نکرده اما نتایج خوبی را گرفته ایم و امیدوار به صعود هستیم.  

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: الوصلی ها در حالی بازی رفت در تهران با ما بازی کردند که چند بازیکن خوب خودشان را در اختیار نداشتند. با این حال بازی را بسته بودند و می خواستند امتیاز بگیرند اما ما توانستیم سه بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: با برگشتن بازیکنان الوصل بازی سختی در پیش داریم. این تیم بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی است و طبق آنالیز هایی که انجام دادیم تیم بسیار قدرتمندی هستند.

علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: الوصل دو راه بیشتر پیش رو ندارد. آنها برای امیدوار به صعود ماندن باید پرسپولیس را ببرند و اگر بازنده باشند از دور مسابقات حذف خواهند شد. به همین خاطر با تمام توان به میدان خواهند آمد تا برنده شوند. 

گلر سرخ های ایران خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته آنالیز خوبی نسبت به حریف داشته ایم و به شناخت خوبی هم رسیده ایم. با نتیجه خوبی که در تهران گرفته ایم امیدواریم در بازی برگشت هم بتوانیم به پیروزی برسیم و با سه امتیاز به تهران برگردیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال الوصل امارات و پرسپولیس ایران در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:45 روز سه شنبه در ورزشگاه اختصاص الوصل برگزار خواهد شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان