حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر مطرح کرد؛

تلاش می کنیم تا حج عمره برقرار شود/ دولت تکلیف آزادبرها را مشخص کند

نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری از تلاش برای برقراری مجدد حج عمره در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان حج و زیارت که امروز ( دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت امانت الهی است که بر دوش ما گذاشته شده و انجام وظیفه به نحو احسن محبت دل ها و رضایت خداوند را در پی دارد.

وی ادامه داد: از قبل از مسئولیت، آقای اوحدی را می‌شناختم که او انسان پرکار و پرتلاشی بودند.

نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری به اقدامات اوحدی در سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: وقتی دیدم که اختلاف قیمت ارز مردم را آزار می دهد، به اوحدی گفتم چه خوب می شود حالا که حج تعطیل است، پول مردم را باز گردانیم، وی تدبیری اندیشید تا از محل سود پول ها، ٢ میلیون تومان به ثبت نام کنندگان بازگردانده شود و در عین حال نوبت آن ها حفظ شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر ادامه داد: مدتی بعد به او گفتم که حقوق کارمندان سازمان و بازنشستگان کم است و او تلاش کرد تا حقوق ها افزایش یابد، گرچه افزایش شامل حال بازنشستگان قبلی نشد.

وی همچنین با بیان اینکه هرگز راضی به رفتن اوحدی از سازمان حج و زیارت نبوده، گفت: از وی گله دارم که بدون مشورت، بله گفت و البته هنگام صدور حکم جدید، من تهران نبودم تا اقدام کنم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در خاتمه از دولت و صالحی امیری خواست تا تکلیف آزاددرهای عتبات را مشخص کنند و گفت: بعد از تعطیلی حج، کارمندان دفاتر زیارتی مظلوم واقع شده و عملا درآمدی ندارند، آزادبرها در اربعین نیز یک میلیون نفر خارج از سامانه سماح آوردند و در مرز رها کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسگر همچنین از تلاش برای برقراری مجدد حج عمره خبر داد و گفت: امیدواریم تا کشور میزبان شرایط ما را قبول کند.

انتهای پیام/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان