اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۱۸ برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی با سرمایه‌ بخش خصوصی

شهردار منطقه ۱۸ از آمادگی شهرداری این منطقه برای تعامل با بخش خصوصی جهت ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد فیاض در جلسه بررسی مشکلات محلات منطقه 18 که در محل تهران و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران و فرماندار تهران برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات شهروندان منطقه 18 پل‌های عابر پیاده‌ای است که فاقد پله‌برقی هستند و در محورهای فتح و شهدای یافت‌آباد قرار گرفته‌اند. بی‌تردید تلاش خواهیم کرد در صورتی که مشکل فنی‌ای وجود نداشته باشد این پل‌های عابر پیاده به پله برقی مجهز شوند.

وی افزود: حدود 450 هکتار از زمین‌های موجود در منطقه در قالب طرح «تاکا» فیریز شده و بدون توافق مالکین در کمیسیون ماده 5 برای این زمین‌ها تصمیم‌گیری شده است. این زمین‌ها پس از تعطیلی معادن شن و ماسه در منطقه 18 آزاد شدند که شهرداری تهران تصمیم گرفت طرح تاکا را در این زمین‌ها اجرایی کند. اما در حال حاضر این زمین‌ها بدون توافق مالکین و براساس رای کمیسیون ماده 5 فیریز شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مساحت این زمین‌ها زیاد است و برخی از آنها مالکیت خصوصی و برخی دیگر مالکیت شخصی دارند هماهنگی آنها برای اجرای این طرح کار دشواری است لذا می‌توان در هر یک از این زمین‌ها به صورت تک تک این طرح را اجرایی کرد که پیگیر هستیم که این مهم محقق و بخشی از مشکلات شهروندان منطقه حل و فصل شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع کمبود پارکینگ در سطح منطقه 18 اشاره کرد و افزود: این آمادگی در شهرداری منطقه وجود دارد تا از طریق جذب سرمایه بخش خصوصی احداث پارکینگ‌های طبقاتی در سطح منطقه محقق شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر