روش درمان تیک عصبی،معرفی بهترین راهها

روش درمان تیک عصبی: طبق تحقیقات و آمار، از هر صد نفر یک نفر به تیک عصبی مبتلاست. دلایل زیادی باعث به وجود آمدن تیک عصبی هستند، اماچند راه حل مفید برای رفع و درمان تیک عصبی وجود دارد که می توانید از آن ها برای درمان تیک عصبی و رهایی از این مشکل استفاده کنید

روش درمان تیک عصبی: طبق تحقیقات و آمار، از هر صد نفر یک نفر به تیک عصبی مبتلاست. دلایل زیادی باعث به وجود آمدن تیک عصبی هستند، اماچند راه حل مفید برای رفع و درمان تیک عصبی وجود دارد که می توانید از آن ها برای درمان تیک عصبی و رهایی از این مشکل استفاده کنید.برای آشنایی با روش درمان تیک عصبی با دلگرم همراه شوید:

روش درمان تیک عصبی

راه حل اول:

متدهای ریلکس کردن و آرامش را مطالعه و دنبال کنید.ریلکس کردن و آرامش بهترین راه مبارزه و درمان تیک عصبی است.بسیاری از تیک های عصبی به دلیل وجود استرس بالا و اضطراب می باشد.اگر می توانید حتما به کلاس های یوگا بروید چراکه تمرین های تنفسی و تکنیک های ریلکسیشن و آرامش موجود در یوگا تا حد بسیار زیادی به شما آرامش می دهد و در رفع و درمان تیک های عصبی به شما کمک می کند.

راه حل دوم:

عادت های خود را تغییر دهید. تیک های عصبی در بسیاری از مواقع به دلیل وجود عادت های طولانی مدت به وجود می آیند. مثلا اگر کسی عادت دارد هنگامی که احساس خجالت و شرم می کند گوش خود را بکشد رفته رفته این عادت به تیک عصبی مداوم تبدیل می شود.تغییر و کنار گذاشتن عادتها راه حل بسیار مفیدی برای درمان تیک عصبی است چون که عادت های شما هنگام اضطراب و استرس تبدیل به تیک عصبی می شوند.

راه حل سوم:

مولتی ویتامین مصرف کنید.بعضی از تیک های عصبی به دلیل کمبود ویتامین ها و مینرال ها به وجود می آیند، مانند کمبود منیزیم در مواد غذایی.مصرف مکمل های مولتی ویتامین با ورود ویتامین های ضروری به بدن شما برای درمان تیک عصبی کمک می کند.

روش درمان تیک عصبی

راه حل چهارم:

اگر دارو مصرف می کنید، ممکن است دلیل تیک عصبی شما دارو باشد به همین دلیل به دکترتان برای تغییر دارو مراجعه کنید.در بعضی بیماریها که امکان قطع و یا تغییر دارو نیست از دکتر بخواهید با کم کردن دز دارو برای رفع و درمان تیک عصبی به شما کمک کند.این کار در بسیاری از مواقع باعث قطع و یا کم شدن تیک عصبی می گردد.

راه حل پنجم:

به یک مشاور و یا روانپزشک مراجعه کنید.برای تیک های عصبی که به استرس و اضطراب در زندگی مربوط هستند، معمولا یک مشاور و یا روانپزشک می توانند به شما کمک کنند.صحبت درباره استرس و مشکلاتی که در زندگی شما باعث ایجاد اضطراب ناراحتی شده اند شما را از اضطراب و همچنین رفته رفته از تیک های عصبی به وجود آمده به همین علت رهایی میبخشد.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی دلگرم

نشاط رازانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر