شعرهای چارلز بوکوفسکی گویا شد

کتاب صوتی «برای من غمگین‌ نشوید» سروده چارلز بوکوفسکی منتشر شد.

شعرهای چارلز بوکوفسکی  گویا شد

به گزارش ایسنا، کتاب صوتی این مجموعه شعر که توسط سینا کمال‌آبادی ترجمه شده با صدای حامد خدادادی در 50 دقیقه و 55 ثانیه با قیمت 12 هزار تومان در کارگاه اتفاق راهی بازار شده است.

سینا کمال‌آبادی درباره این کتاب می‌گوید: این مجموعه گزیده‌ای از شعرهای بوکوفسکی است و اکثر آن‌ها شعرهایی است که یا در اواخر عمرش آن‌ها را منتشر کرده یا از سه کتابی است که بعد از مرگش منتشر شده است. مجموعه‌ای از شعرهای مورد علاقه‌ام از بوکوفسکی را که توانسته‌ام با آن‌ها ارتباط برقرار کنم برای ترجمه انتخاب کرده‌ام. سعی کردم بیشتر شعرهایی را که تم مرگ دارند و به آخر عمر بوکوفسکی نزدیک می‌شوند یا زمانی که بیماری داشته و نگران مرگ بوده و شعرها را نوشته، انتخاب کنم.

نسخه کاغذی «برای من غمگین نشوید» سروده‌ چارلز بوکوفسکی  در 96 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 12هزار تومان در  نشر عنوان با همکاری موسسه فرهنگ و هنر رهافیلم منتشر شده است.

کتاب این‌گونه شروع می‌شود:

مرگ می‌آید
با پاهای ورم‌کرده
و گل سرخی میان دندان‌هایش 

نامه به جان ویلیام کریبنگتون، خب همیشه همین‌طور بوده، پرنده آبی، اعتراف، سلام و خداحافظی، برای جین، خراباتی، نهایت اندوه، درباره درد، نصیحت دوستانه به بسیاری از جوانان، تعریف، مامان، مردی که کمی اون‌طرف‌تر چمن‌ها رو می‌زنی، یکی برای جاده، موقعیت‌ غریب‌ ما، فراموش کنید، فکر و دل، جمع‌بندی، سردرآوردن، آدم فضایی، اولین شعر پس از برگشت، نمی‌شود کاری کرد و قرچ‌قرچ از شعرهای این کتاب صوتی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر