ویزای کشورهای حوزه خلیج فارس

اگر قصد دارید که پس از بازدید از امارات و دبی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز سری بزنید، کشورهای قطر، عمان، بحرین می‌تواند خاطره بسیار خوبی برای شما بسازد.

راهنمای اخذ ویزا

دبی شهری است که گردشگران و عاشقان بیایان و دریا بسیار آن را دوست دارند. این روزها که امارات و به خصوص دبی در کانون توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته، بسیاری دوست دارند تا تعطیلات خود را در کنار سواحل گرم یا ریگ‌های داغ این کشور سپری کنند. در کنار جاذبه‌های طبیعی دبی نباید مدرنیته و آسمان‌خراش‌های آن را نادیده گرفت. گویی این روزهای دبی نماد پیشرفت، جسارت و بلندپروازی به حساب میآید.

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید به این کشور مدرنیته شده سفر کنید نیاز به ویزای امارات خواهید داشت. تفاوتی ندارد که قصد داشته باشید از کدام شهر امارات دیدن کنید، دبی یا شارجه، در هر صورت برای سفر به این کشور نیازمند ویزای دبی هستید. علارغم روابط نه چندان خوب بین ایران و امارات، اما صدور ویزای دبی برای ایرانیان به صورت الکترونیکی و بسیار آسان است.

با اینکه مساحت دبی حدود 6 درصد از کل خاک امارات متحده عربی است اما همین شهر، هم اکنون به یکی از مدرنیته‌ترین شهرهای خاورمیانه و حتی جهان تبدیل شده است. این شهر به قدری در جذب گردشگر موفق بوده که توانسته در سال 2007 به عنوان هشتمین شهر پربازدید جهان شناخته شود.

جدای از رشد صنعت گردشگری در این کشور، تجارت آن بسیار رشد داشته و هم اکنون به یکی از قطب‌های تجاری و خرید در جهان شناخته می‌شود. مراکز خرید در این شهر به قدری رشد داشته که حدود 70 مرکز خرید در این شهر ساخته شده است که بزرگترین آن دبی مال است که به عنوان بزرگترین مرکز خرید جهان نیز شناخته می‌شود.

این شهر تفریحات بسیار هیجان‌انگیز و جالبی مانند پیست اسکی سرپوشیده، پارک‌های بزرگ آبی، سالن‌های بازی و... دارد. ضمنا بازدید از آسمان خراش‌های عظیم‌الجثه که برج خلیفه به عنوان بلندترین در جهان شناخته می‌شود مطمئنا می‌تواند برای شما جذاب باشد. اگر به این شهر سفر داشتید، بازدید شهر از بالای آسمان خراش‌ها فراموش نشود.

اگر قصد دارید که پس از بازدید از امارات و دبی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز سری بزنید، کشورهای قطر، عمان، بحرین می‌تواند خاطره بسیار خوبی برای شما بسازد. برای مثال دوحه قطر با این که شهر گرمی است اما می‌توانید اوقات بسیار خوشی را در این شهر مدرن شده حاشیه خلیج فارس برای خود بسازید.

خوشبختانه قطر قوانین آسانی را برای صدور ویزا به ایرانیان در پیش گرفته و اخذ ویزای قطر برای ایرانیان تنها با ارائه گذرنامه امکانپذیر است.

پس از قطر نوبت به بحرین میرسد. بازدید از این کشور کوچک نیز بسیار پیشنهاد می‌شود. در سایت آسان بگرد به طور جامع و کامل راجع به اخذ ویزای بحرین صحبت کرده‌ایم.

در آخر پیشنهاد می‌کنم اگر از سفر به شهرهای استانبول یا آنتالیا خسته شده‌اید حتما مقاله کشورهای بدون نیاز به ویزا را بخوانید تا بدانید به کدام کشورهای می‌توانید بدون نیاز به ویزا سفر کنید. خواندن این مقاله برای کسانی که دوست دارند تا قاره جدید، شهرهای جدید، آب و هوای جدید و فرنگ‌های نو را تجربه کنند بسیار توصیه میشود. دیگر زمان آن فرا رسیده تا از سایر کشورهای دنیا دیدن کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان