مجموعه ورزشی شهر در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب احداث می‌شود؛

پیام مدیر عامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت روز شهدا

مدیرعامل بانک شهر همزمان با سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا پیام تبریکی را صادر کرد.

پیام مدیر عامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت روز شهدا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، متن این پیام به شرح زیر است:

«یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد. مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)

تکریم شهیدان، تکریم از خودگذشتگی و جانفشانی است. تکریم دل‌های روشن به نور عشق و پاکی و مهربانی است. شهیدان عزیز ملت ایران، جان خود را نثار آرمان‌های والا کردند و رضای خداوندی را بر آرزوهای کوچک زمینی برگزیدند.

ما مردمان ایران زمین، آرامش و امنیت امروز سرزمین عزیزمان را مدیون ایثار و  از جان گذشتگی  شهیدان هستیم. از خودگذشتگی شهیدان بود که اسلام ، استقلال وآزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نام آنان نشانه وفاداری به ارزش های والای این انقلاب است.

اینجانب ضمن پاسداشت این روز گرامی در تاریخ پرشکوه کشورمان، به خانواده  محترم شهدا، جانبازان و مفقودین درود می‌فرستم و از درگاه خداوند بزرگ اجری عظیم برای آنان آرزومندم.»

احداث مجموعه ورزشی شهر در منطقه زلزله زده سر پل ذهاب

از سوی دیگر و طبق اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، هوشنگ بازوند با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بانک‌ها به منظور بازسازی مناطق زلزله زده اظهار کرد: شبکه بانکی از ابتدای این حادثه برای کمک اعلام آمادگی کرد و مدیر عامل بانک شهر به عنوان نماینده بانک‌های خصوصی چندین بار در منطقه حضور یافت و موضوعات مورد نظر با حضور ایشان بررسی شد.

وی افزود: طی این مدت، محورهایی از جمله سرمایه گذاری بانک‌های خصوصی در راستای کمک رسانی به این مناطق با حضور دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر صورت گرفت و انتظار داریم سرعت پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل بیشتر شود تا زحماتی که انجام می‌شود مثمر ثمر باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از تلاش‌ تمامی مدیران و به ویژه مدیرعامل بانک شهر به عنوان نماینده بانک‌های خصوصی در اختصاص هزینه‌های تبلیغاتی و چاپ و انتشار سررسیدهای پایان سال برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.

گفتنی است، کلنگ‌زنی سالن ورزشی «شهر» در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، فردا بیست و سوم اسفندماه با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرعامل بانک شهر و تنی دیگر از مدیران شهری در این منطقه انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان