دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه حسنات در آذربایجان غربی:

جغرافیای جشنواره حسنات تا کشورهای همسایه گسترش پیدا می‌کند

اصفهان -  دبیر اجرایی جشنواره حسنات در آذربایجان غربی گفت: با پخش فیلم‌های جشنواره حسنات در آذربایجان، ترکیه و عراق در بهار سال آینده جغرافیای جشنواره حسنات تا کشورهای همسایه گسترده می شود.

جغرافیای جشنواره حسنات تا کشورهای همسایه گسترش پیدا می‌کند

امید برجسته در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت:  با توجه به اینکه اضافه شدن بخش بین‌المللی به جشنواره از جمله سیاست‌های بلندمدت جشنواره حسنات است با رایزنی‌هایی با کشورهای آذربایجان، ترکیه و عراق جغرافیای نمایش فیلم‌های جشنوره حسنات را  تا  کشورها گسترش  می‌دهیم.

وی افزود: پخش فیلم‌های جشنواره حسنات در آذربایجان غربی برخلاف دیگر استان‌های کشور در بهار 96  انجام می‌شود و علاوه بر ارومیه این جشنواره در بهار میزبان شهرستان‌های مهاباد، بوکان و خوی نیز خواهد بود .

دبیر اجرایی ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات تاکید کرد: در طول چهار روز برگزاری جشنواره قرار گرفتن در فضایی کاملا هنری که تمامی صحبت‌ها ودغدغه‌ها، کارگاه‌های آموزشی  در ارتباط با مبانی واصول مختلف فیلمسازی است روحیه انگیزشی و شور و نشاط خاصی در جوانان علاقه‌مند به هنر و هنرمندان ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: جشنواره حسنات در شناخت استعدادهای جوانان و معرفی هنرمندان آینده‌ساز به عرصه سینمای کشور بسیار موثر بوده است و این روند به یقین با سرعت بیشتری در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

برجسته با اشاره به اضافه شدن بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه به ششمین جشنوار فیلم کوتاه حسنات، تاکید کرد: ساخت فیلم کوتاه با استفاده از موبایل در این جشنواره  در ایجاد و نهادینه کردن فرهنگ فیلمبرداری از صحنه‌های احسان و نیکوکاری به جای  صحنه‌های خشن موثر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان