ماهان شبکه ایرانیان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد ورزش کمک می کند

آبادان – یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد و توسعه ورزش به ویژه کشتی خوزستان کمک می کند.

برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در آبادان به رشد ورزش کمک می کند

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام آمادگی کامل آبادان برای میزبانی از این مسابقات افزود: برای کسب موفقیتِ رویکرد واگذاری مسابقات بین ‌المللی ورزشی به استانها، بایستی موضوع تقویت و بهبود زیرساخت‌ های لازم نیز به موقع انجام شود تا شاهد بروز مشکلات احتمالی و یا فراهم نبودن شرایط برای میزبانی مناسب نباشیم.  

وی با بیان اینکه تماشاگران پرشور و با اخلاق آبادانی و خوزستانی نقش تعیین کننده ای در میزبانی مجدد از مسابقات جام جهانی دارند، اظهار کرد: تماشاگران آبادان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی همچون مسابقات باشگاههای اروپا، فرهنگ غنی آبادانی را به معرض دید جهانیان می گذارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت های لازم برای میزبانی این مسابقات در آبادان فراهم شده و به طور حتم بار دیگر نیز میزبان شایسته ای برای این مسابقات خواهیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2017، بیست و ششم و بیست و هفتم اسفندماه جاری با حضور هشت تیم برتر دنیا شامل ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس در محل سالن کوثر آبادان برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان