ماهان شبکه ایرانیان

وضعیت ترافیکی جاده‌ها در نخستین روز سال۹۷ ساعت ۱۰ روز چهارشنبه

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۹۷ را تشریح کرد.

وضعیت ترافیکی جاده‌ها در نخستین روز سال97			ساعت 10 روز چهارشنبه/جاده‌های شمال همچنان درگیر ترافیک پرحجم/ ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز وسوادکوه

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از سال 97 گفت: گزارش‌های واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس  از ابتدای محور تا کیلومتر 4 ترافیک سنگین و در محدوده‌های آدران، سد امیرکبیر، تونل شماره پنج و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین است و در دیگر نقاط این محور پرحجم  اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم ترافیک سنگین است، گفت: در طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی حجم ترافیک در سراسر مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در سراسر باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک غرب استان تهران در آزادراه  تهران-قم در محدوده عوارضی نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان لست، گفت: درمسیر  جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک در سراسر  آزادراه قزوین-زنجان پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

همچنین سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت از ساعت 6 صبح تا 12 شب در جاده‌های هراز وسوادکوه امروز و فردا ممنوع شد.

وی هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه پرحجم و روان است. افزود: آمدو شد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر و محدوده درون شهری روان گزارش شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 6 بامداد 8 فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت 18 همان روز تا 6 صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان ساعت 12 تا 3 بامداد شنبه 4 فروردین و نیز روز‌های 12، 13 و 17 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: این جاده از ساعت 15 تا 3 بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز ممنوع است، گفت: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت 12 تا 24 روز‌های 9 و 16 فروردین، ساعت 6 تا 24 روز‌های 24، 25 و 29 اسفند و روز‌های 4، 10 و 17 فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت 13 تا 2 بامداد روز‌های 3، 4، 12،13 و 17 فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع و این جاده از ساعت 15 تا 2 بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت 12 تا 24 روز‌های 9 و 16 فروردین و نیز ساعت 6 تا 24 روز‌های 29 اسفند، 4، 10 و 17 فروردین ممنوع است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان