امضا کردیم درباره ورزشگاه امام رضا حرف نزنیم

مهدی برادران گفت: در جلسه‌ای که در آستان قدس برگزار شد، عنوان شد که دیگر در مورد افتتاح استادیوم امام رضا (ع) مصاحبه نکنیم و ما نیز امضاء کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ما این مورد را امضاء کردیم اما به شرط اینکه این افتتاح زودتر صورت گیرد و زمان آن اعلام شود اما هیچ اتفاقی پس از آن نیفتاد. در بازدیدهای که مسئولین دولتی نیز از مشهد داشتند همیشه از ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان یک ظرفیت بزرگ ورزش و فوتبال خراسان یاد می‌کردند و همین موضوع باعث شد که در این دولت سرمایه‌گذاری‌های جدیدی برای ساخت استادیوم در استان صورت نگیرد.


وی افزود: پیگیری‌های زیادی کردیم اما مجبور هستیم بعضی حقایق را عنوان کنیم تا مردم مشهد دست به کار شوند. هر زمان که ما این گلایه را کردیم، به ما گفته شد اجازه دهید براساس برنامه و زمانی که در نظر داریم این مجموعه را افتتاح کنیم.


رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: در ابتدا گویا قرار بود تیم منتخب جهان برای افتتاحیه حضور یابد و بعد گویا به تیم امید ایران رسید. ما نیز عنوان کردیم اگر این افتتاحیه به تاخیر بیافتد نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب برای تیم‌های استان خواهد بود. اگر استادیوم زودتر افتتاح می‌شد لااقل در بازی‌های خانگی در انتهای فصل شاهد حضور تماشاچیان زیادی در ورزشگاه بودیم و قطعا بر روی عملکرد تیم‌ها و نتایج تاثیر می‌گذاشت.


وی ادامه داد: متاسفانه استادیوم دارای چند سال تاخیر در افتتاح است و این موضوع خوب نیست. در فرآیند ساخت نیز نکاتی وجود دارد که شاید صلاح نباشد رسانه‌ای شود اما نکات زیادی رخ داده است. حدود 2.5 سال قبل قرار بود افتتاح شود که بعد از آن به دو سال، یک سال و حالا بدون زمان مشخص شده باقی مانده است.


برادران با بیان اینکه در بازدیدهایی که از این استادیوم داشتیم ورزشگاه آماده افتتاح است، تصریح کرد:  از یک سال و نیم گذشته نیز چمن استادیوم کاشته شده است و شرایط برای افتتاح مساعد است. به هر حال باید از سرمایه‌ای که گذاشته شده، استفاده شود البته رویکرد آستان قدس و آیت‌الله رئیسی خوب بوده و با برخی از مدیران که استفاده از ورزشگاه را سمت و سویی به تیم‌های غیر لیگ‌برتری می‌دهند متفاوت است.


وی یادآور شد: باز هم از مسئولین آستان قدس درخواست می‌کنیم تا این افتتاح صورت گیرد، فدراسیون هم قول مساعد برای همکاری داده است ما نیز پیگیری‌های کرده‌ایم ولی نمی‌دانیم چرا این موضوع اینقدر طولانی شده است.


رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: چیزی که تقریبا مشخص است این بوده که بعد از سال جدید و در فروردین و یا اردیبهشت سال 96 باید منتظر افتتاح باشیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر